Lakus Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Ja, de var ganske kule. Det er vel lov å håpe på at de vil bli brukt til mer enn bare eyecandy på scenen også? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Justin.tv har visst begynt å banne accounts som sender VGA via siden deres Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Håper det blir flere kameoer alà Ezio! Den var rimelig funny ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Slår ikke Gollum, though. Endret 12. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Ikke Homer Simpson heller, men det var en god start for spillmediet. Hva for noen kapper er det her? Edit: TES V? Værsåsnill?! Endret 12. desember 2010 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Fy faen i helvete. Hvorfor kan ikke bare stygge Spike streame til EU også? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 ELDER SCROLLS 5! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaa! Endelig! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Lakus: Innmari godt spørsmål. Vi må jo se reklamene vi også. Streamet i HD, attpåtil. Forøvrig: 11.11.11 blir en god dag! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Yes! Jeg hadde håpet på Skyrim. Så dokumentaren om hvordan de lagde Oblivion for en uke eller to siden, og der var Todd Howard hovedperson. Så med en gang de sa navnet hans skjønte jeg hva det var. Fy søren som jeg skreik ble glad. Endret 12. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Som Erik sa: Hvorfor kunne ikke Techno-Viking presentert Thor? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sier de noe om at TESV blir mest like Morrowind eller Oblivion? Dvs blir det bra eller dårlig? :rolleyes: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det er jobbet med i fem år når det kommer ut.. Tenker det heller mer mot Morrowind mtp. detaljer og spillverden. Håper virkelig de har byttet spillmotor! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 De sa veldig lite, de bare viste en liten teaser. Men med tanke på hvor mye grining det har vært om Oblivion på nettet de siste årene, og hvor lite aktuelle Morrowind-aktige spill er disse dager, tror jeg det vil bli ganske annerledes enn begge to. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg liker hvordan de Rangers-folka prøver å rekrutere gamere Sier de noe om at TESV blir mest like Morrowind eller Oblivion? Dvs blir det bra eller dårlig? :rolleyes: Håper det blir en blanding jeg. Begge spillene gleder meg like mye. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 De (Todd Howard) har tidligere uttalt at de har vledig mye å vise frem av sitt nye spill fordi de har kommet veldig langt i utviklingen. Da er det jo lov å håpe på en del mer video utover helgen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) De har jo ikke tid til å vise fram mye på et slikt arrangement, så normen i slike tilfeller er vel å annonsere det først, og slippe videoer på nettet senere. Altså; vi kan håpe at vi får se noe gameplay iløpet av nær fremtid. Trodde forøvrig My Chemical Romance spilte noe som i det minste lignet litt på rock. Endret 12. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ganske god kvalitet på denne streamen Den var ganske fantastisk, faktisk. Synd den ble borte. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Mass Effect 3! EDIT: Eller ikke? Den andre streamen jeg fant er skikkelig hakkete. Endret 12. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå