Gå til innhold

De beste julegavemobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LG Optimus One som beste "barnetelefon"? For et normalt, voksent menneske med et normalt forhold til mobiltelefoner passer den utmerket. Drømmen og dermed det beste barn kan få fingerene i er utvilsomt iPhone 4. Men nå er jo ikke E. Swang kjent for de mest nyanserte anmeldelser og vurderinger. Ofte i utakt med ekspertisen på mobiltelefonområdet. Til ungdommer og voksne i alle aldre: Les heller amobil.no!

Lenke til kommentar

Sånne som dere prøver å få de som liker iPhone til å se dumme og dårlige ut, bare fordi DERE IKKE LIKER iPhone. Åja, sånne som dere er så avanserte i huet at dere ikke skjønner at alle er forskjellige, det er faktisk ikke slik at den mobilen deres er det beste valget for alle, for det er faktisk folk som liker iPhone (som meg). Alle er forskjellige, og jeg synes det er dårlig gjort av dere å stemple folk som liker en mer populær mobil enn dere. Men som sagt, dere klarer jo ikke å slutte å slenge drit om iPhone. Hvis dere ikke liker iPhone, javel. Men slutt å forvent at alle skal mene det samme som dere, mens de som ikke er enige blir sett på som dumme???!!!! -.- Synes faktisk folk som like iPhone og snakker positivt om den, er "litt" hyggeligere og renere i huet enn drittslengerne.

Lenke til kommentar

Jeg HAR iPhone og liker en del ved den. Bra skjerm, bra kamera, kurant byggekvalitet og flott design. Men det veier ikke opp for alt det som er mindre bra, eller direkte dårlig med den. Dekningsproblemet og nærsensoren har vært nevnt er utall ganger, det som irriterer meg mest er manglende støtte for 5Ghz. 11n, det betyr at jeg må endre frekvens på nettverket og streame musikk på 2,4GHz om jeg vil bruke Airplay fra iPhone eller Apples egen remote app når jeg streamer fra Mac'en til stereoanlegget i stua. Eller eventuelt bruke en android med tilsvarende programvare og bruke 5Ghz nett, noe som funker utmerket.

Endret av TeH
Lenke til kommentar

Jeg HAR iPhone og liker en del ved den. Bra skjerm, bra kamera, kurant byggekvalitet og flott design. Men det veier ikke opp for alt det som er mindre bra, eller direkte dårlig med den. Dekningsproblemet og nærsensoren har vært nevnt er utall ganger, det som irriterer meg mest er manglende støtte for 5Ghz. 11n, det betyr at jeg må endre frekvens på nettverket og streame musikk på 2,4GHz om jeg vil bruke Airplay fra iPhone eller Apples egen remote app når jeg streamer fra Mac'en til stereoanlegget i stua. Eller eventuelt bruke en android med tilsvarende programvare og bruke 5Ghz nett, noe som funker utmerket.

Kurant byggekvalitet?? Den var god!! Vil nå si den er litt over kurant jeg da, ikke mye knirkende plast her i gården. :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...