Odesseiron Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Den nye Lara Croft skal ha andre kvaliteter. Les hele saken Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det blir altså ingen opplåsbare bikinier! Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 hehe trist det med bikiniene, menmen kan leve uten dem men uansett, synes det høres utrolig bra ut det de har fortalt så langt, får de dette til i praksis så blir det garantert kjøp av meg og en mulig ny start for en lengre serie. også må eg rose dem for det første bilde de har gitt ut, så utrolig bra ut, håper det blir coveret Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har aldri brydd meg om hvordan hun ser ut, og gjør det ikke nå heller. Det viktigste for meg er at spillet er gøy å spille. God variasjon i områder, gåter, plattforming og skyting, det er de tingene som har gjort at jeg har likt de tre spillene jeg har spillt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Pr definisjon så er hun Sexy i min bok, fortsatt fyldige lepper og sexy blikk. Heller litt mer mot den, jeg binder deg i senga typen, men blir ikke mindre sexy i min bok av den grunn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Uansett hvor godt utstyrt Lara var i 1996, er det vel få som synes hun var penere da enn i 2008 med Underworld. ... eller slik hun kommer til å se ut i sitt neste spill. Endret 10. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det blir altså ingen opplåsbare bikinier! Tja, fjerner man bikiniene betyr det vel at hun løper rundt naken? Jeg har vært stor fan av Tomb Raider siden starten, men jeg har aldri brydd meg noe særlig om at Lara var en dame. TR er g limrende spill, enkelt og greit. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hun vil alltid være et sexsymbol. Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Virker som designerene deres ikke fikk det memo'et. Ut i fra bildet ser hun temmelig mye ut som et sexsymbol. Lenke til kommentar
SlimG Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Serien begynte med sexy lara og godt gameplay, etterhvert ditchet de det gode gameplayet, blir ikke mye igjen om de nå har tenkt å ditche sexy lara i tillegg Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det begynte med en overdimensjonert Lara og bra gameplay. Med tiden har hun blitt mer realistisk, og gameplayer har bare blitt bedre og bedre. Underworld er helt klart blandt de beste i serien. Lenke til kommentar
FaderullahDadullah Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Serien begynte med sexy lara og godt gameplay, etterhvert ditchet de det gode gameplayet Enig med deg, men dette høres og ser da faktisk fantastisk kult ut? Synes nå hvertfall jeg. For øvrig betyr ikke "ferdig som sexsymbol" "lara skal være stygg". Det sier jo han i artikkelen og. En del av å lage en figur folk vil spille er å være tiltrukket av Lara. Veldig få actionhelter/heltinner som kan karakteriseres som stygge mennesker, faktisk. I tillegg skal det jo fortsatt være Lara Croft. Som ung. Da må jo hun nødvendigvis være utstyrt med det utseendemessige potensialet til å bli den noe eldre lara croft vi finner i de andre titlene. Håper det her blir kult, de siste Tomb Raider titlene har vært noen tragedier. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Tviler på at hun fikk silikonpupper senere så regner med proporsjonene blir noenlunde like. Endret 11. desember 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Tror det ikke før jeg får se det. TV- og dataspill er ikke akkurat overlesset med gode kvinnelige figurer som spiller på noe annet enn sex. For min del begrenser lista seg til Alyx Vance i Half-Life serien og Amaterasu fra Okami som jo dessverre for alle andre jenter er en ulv. Gleder meg uansett litt til dette spillet, Tomb Raider har en serie jeg bare har sett fra utsiden men alltid egentlig har hatt litt lyst til å plukke opp. Virker som det har en spennende mytologi og verden. Endret 11. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg likte Lara som et sex-symbol... Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Lara Croft vil alltid spille på sex, tror ikke det er til å unngå. Uansett hva de gjør med spillet er jeg fornøyd bare jeg får epic motorsykkelscener. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Tviler på at hun fikk silikonpupper senere så regner med proporsjonene blir noenlunde like. Det jeg hørte er at Lara begynte som Rick Dangerous, men ble for lik Indy. Dermed ble hun til en dame i stedet, skjønt med vanlige pupper. Da fyren lagde modelellen tastet han litt feil, og Lara fikk gigantiske pupper. Dette likte han, og den Lara vi kjente ble født. Lara Croft vil alltid spille på sex, tror ikke det er til å unngå. Uansett hva de gjør med spillet er jeg fornøyd bare jeg får epic motorsykkelscener. Selv om jeg er mann vil jeg påstå det der er kjønnsdiskriminering. Lara er en pen dame, men det betyr ikke at hun "vil alltid spille på sex". Om vi har en mann med bra kropp i hovedrollen betyr det ikke at han autoamtisk også spiller på sex? Du har fått med deg at kvinnfolk og homofile menn også spiller dataspill? Edit: Og homofile kvinnfolk også, naturligvis. Men de bryr seg vel ikke om pene menn. Edit 2: (er trøtt, sorry). For å ta det på en annen måte må det da vel være mulig for en vanlig heterofil mann å se en pen, naken dame uten å ville ha sex med henne? Fjortiser er et unntak. selvfølgelig. Endret 11. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 For å ta det på en annen måte må det da vel være mulig for en vanlig heterofil mann å se en pen, naken dame uten å ville ha sex med henne? NEI Lenke til kommentar
FaderullahDadullah Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Edit 2: (er trøtt, sorry). For å ta det på en annen måte må det da vel være mulig for en vanlig heterofil mann å se en pen, naken dame uten å ville ha sex med henne? Fjortiser er et unntak. selvfølgelig. Ikke sjans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå