mobilen.no Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 LG Optimus One viser at billige mobiler kan være svært så bra. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Syns dere var litt for strenge her! Hos amobil og mobili fikk denne telefonen en 6'er. har selv denne mobilen nå, og lar meg stadig imponere. Jeg har hatt 3 android- mobiler dette året, bl.a. htc Tatoo, og SE x10 mini, og kan med hånden på hjertet si at dette er den beste mobilen! Syns at den fortjener en 6'er hos dere også Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Når kommer dere med liste over favoritter?? i nær framtid? Lenke til kommentar
Øystein W. Høie Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Heisann Vi kommer med en liste over anbefalte mobiler i morgen tidlig. Stay tuned Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Overraskende utfall av denne testen, må jeg si. Har nemlig selv denne telefonen og ilikhet med "Gjest" syntes jeg den fortjener en 6'er! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har denne mobilen multitask? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei Har hatt telefonen to uker. Fått kjørt den skikkelig. Veldig fornøyd med denne. Finishen og størrelsen er kjempebra. Knallbra skjerm. Her får du en knalltelefon. Hela packetet, halva priset. Jobber som utvikler og gått løs på denne med en aha opplevelse. Flashstøtte hadde nok hvert greit, men er ikke must. Lyden er bra på min telefon. Telefonen sikter ikke til øverste kameranivå, men det er ikke det jeg bruker mobil til. Enkle bilder er helt greit. Telefonen skal oppgraderes med gingerbread, androids nyeste ver.2.3. Det er jo også kjempe pluss. Jeg har anbefalt denne sterkt til alle jeg kjenner. Hvorfor hive 5K ut av vindu, når det rekker med 2K. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Knalltelefon!.. MEN HVORDAN I HELVETTE LEGGER JEG TIL KONTAKTER???????????? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har ikke LG P500 Optimus One med jeg så på artikkelbildet øverst. Ved å velge kontakter-knappen ved siden av den blå ring-knappen nederst til venstre på hovedskjermen (se artikkel bildet ). Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei, ser det er en annen bruker som spør om hvordan man legger til kontakter. Det samme lurer jeg på. Manualen sier man skal skrive inn nr i ringemenyen og så trykker på legg til kontakt. Imidlertid glimrer denne funksjonen med sitt fravær. Det samme gjelder selve kontakt-menyen. Her kan man heller ikke legge til kontakter. Frykter at jeg overser noe helt banalt, men faktum er at jeg pr nå må taste inn tlfnr, ringe, avslutte oppringingen, gå inn på samtalelogg og så endelig få muligheten til å legge til kontakten... tungvint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg