Gå til innhold

Dette er Uncharted 3 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennede, hadde vert koselig om Drake & Co stakk innom hos oss her på berget ja :p Men håper de kutter ned en del på skytingen i denne omgang, eller ihvertfall tuner dekning - og skytemekanikken en god del. Det ble bare for slitsomt og kjedelig i langden i Uncharted 2.

Ser frem til denne tittelen B)

Lenke til kommentar

Jeg trudde vi skulle innom Norge? :(

That's the deception :p

I og med at Drake's Fortune var såpass vel, nedsnødd, virker det rart om de vil ta enda en tur i kulda. Noe det ikke ser ut som, i og med at de selv sier de ville i et nytt verdenshjørne.

Jeg håper de greier å skape en engasjerende historie med mindre åpenbare idioter i plottet. Uncharted 2 mistet mye av sjarmen når historien redder seg i mål ved å bruke situasjoner som den hvor Drake var den eneste i verden som så ut til å skjønne at en trekanten dolk passet inn i et trekantet hull. Og at hver tredje fiende du skjøt var en rødhåra mann med grå kjeledresslignende sak talte ikke akkurat positivt det heller, særlig ikke når skytingen var så middelmådig.

Jeg liker Victor Sullivan godt, så en historie med tyngde på ham skal bli morsomt! Naughty Dog må bare gire opp historien og skytinga si et par hakk. Gleden av å fortelle et eventyr har de i hvert fall så det holder i massevis.

Lenke til kommentar

Det blir nok Uncharted: The Inception Deception, en ørken innad i ørkenen :p

Enig i at Norge hadde vært et fantastisk utgangspunkt for et Uncharted spill, men nå er vi vel ikke helt upartiske heller er vi vel ;)

Gleder meg uansett til dette spillet, har full tiltro til Naughty Dog, Uncharted 1 og 2 er flotte spill som jeg har kost meg masse med.

Lenke til kommentar

I og med at Drake's Fortune var såpass vel, nedsnødd, virker det rart om de vil ta enda en tur i kulda. Noe det ikke ser ut som, i og med at de selv sier de ville i et nytt verdenshjørne.

Hvis du ser etter på teaseren så kan du se at det er i et rom med en peis som ser ganske så varm og god ut. Man kan ikke se bort ifra at vi får se litt snø og kulde i dette spillet også. noe som jeg synes er bra! variasjon skader aldri:) ( er litt usikker på hvor kaldt det er i arabia på kvelden/natten, så kan jo hende de er der alikevel. men jeg har heller tro på at teaseren er fra et sted det er kaldt/snø )

Uansett så gleder jeg meg til å se hva ND greier å gjøre med sand og ørken.

Mener at jeg leste et sted at Elena skulle få en mye større rolle i 3ern. men det ser heller ut som det er "sully" som gjør det istede...

Lenke til kommentar

Hvis du ser etter på teaseren så kan du se at det er i et rom med en peis som ser ganske så varm og god ut. Man kan ikke se bort ifra at vi får se litt snø og kulde i dette spillet også. noe som jeg synes er bra! variasjon skader aldri:) ( er litt usikker på hvor kaldt det er i arabia på kvelden/natten, så kan jo hende de er der alikevel. men jeg har heller tro på at teaseren er fra et sted det er kaldt/snø )

Uansett så gleder jeg meg til å se hva ND greier å gjøre med sand og ørken.

Mener at jeg leste et sted at Elena skulle få en mye større rolle i 3ern. men det ser heller ut som det er "sully" som gjør det istede...

Ørkener er jo kjent for å være glovarme om dagen, og rundt frysepunktet om natten, så kaldt er det...

Selv gleder jeg meg virkelig til dette, og forsterker bare 2011 (Kommer FOR mange gode spill!! -.-). Men dette er prioritert høyt, og håper du tar med det lille ekstra denne gangen!

Endret av Ferb
Lenke til kommentar

Håper treern blir litt mindre "interaktiv film", helst med et mindre fokus på sniking og skyting. De skriptede sekvensene i Uncharted 2 var helt vannvittige, særlig i lag med grafikken og stemmeskuespillet, men ellers falt det litt kort.

Forøvrig: 775845.jpeg

Edit: Drake vs. Nøkken? Jatakk! Da ville deler av spillet foregått på Jomfruland (funny, I know) utenfor Kragerøkysten! Kanskje vi kunne tatt en tur til bakken med hus i?

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Nå består jo ikke Norge av bare snø da. Vi har dype skoger, langstrakte fjell, rike daler og en fantasifull kultur.

Det kan fortsatt hende at Drake skal til Norge. For det er en link mellom T.E. Lawrence (som vises til i teaseren) og Amundsen.

Amundsen og Robert Falcon Scott hadde et kappløp om å være de første menneskene på sydpolen, men som vi nordmenn vet vant Amundsen det kappløpet.

Etter Scott og hans menn fant det norske flagget på sydpolen, måtte de vende tilbake, men alle sammen døde før de kom seg til skipet.

Når likene deres senere ble funnet, fant de også ekspedisjons-dagbøkene til Scott. Scott's enke, Kathleen Scott, fikk disse dagbøkene, men hun redigerte og sensurerte en del før de ble publisert. Siden han skulle fremstå mer som en helt. Kathleen Scott utviklet også i ettertid et vennskap med T.E. Lawrence, det sies også at de hadde følelser for hverandre. (Hun hadde også et forhold med Nansen, mens hun var gift med RFS)

Men her kan eventyr elementene komme inn. Kan hun ha visst noe fra dagbøkene til Lawrence, som ingen andre har visst om? Tapt by, eller noe?

Lawrence of Arabia og Scott of Antartic var begge store i Storbritania tidlig 1900-tallet, og om det er noe om Scott i spillet så er det vanskelig å unnlate Amundsen.

I tillegg ligner skipet i notatboken i teaseren litt på "Fram"-skipet.

post-17-1101160943_thumb.jpg

post-189-1101161185_thumb.jpg

Tilfeldigheter?

Endret av Legolars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...