Imbakenneth Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå har IGN kommet med en Uncharted 3 gameplay Trykk meg Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Preview fra Eurogamer - Woohoo Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 er det lov å håpe på splitscreen coop? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det hadde i så fall blitt godt tatt i mot av meg! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen som vet når den kommer ut? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Etter å ha lest previewen til Eurogamer er nok dette lett spillet jeg gleder meg mest til i 2011(?). Håper de denne gangen toner ned monstrene i spillet. De burde lære fra de tidligere Indiana Jones filmene, som helt klart har noe overnaturlig over seg, men aldri beveger seg helt inn zombieland tendenser. Både nr 1 og 2 var helt fantastiske de første 3/4 av spillet før det begynte å bli litt vel drøyt mot slutten. Endret 21. desember 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Åh så lenge til! Må grave opp nr2 og ta en runde en kveld. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Uncharted 3 chateau gameplay part 1 Uncharted 3 chateau gameplay part 2 ND: Uncharted 3 will feel more open Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Jeg gleder meg ufattelig mye til Uncharted 3. Har nettopp gått gjennom de to første spillene og dette er spill som er right up my alley! Elsker rett og slett spill som blir inspirert fra historiske hendelser og bygger på myter osv. Flott! Endret 31. desember 2010 av Genetics Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Her er Katherine Marlowe - spillets kvinnelige kjeltring. Brått begynte jeg å glede meg litt! Moro å se Drake og Sullivan igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Jeg spilte gjennom Uncharted 2 for noen uker siden, og jeg synes det spillet sliter med mye av det samme som Uncharted gjorde. Skytekamper som varer alt for lenge og fiender som tåler alt for mye. Spillet har nesten ingen gåter heller, og de få som er tar bare noen sekunder å finne ut av. Så en liten ønskeliste fra meg for Uncharted 3 er: mindre fokus på skyting og mer fokus på gåter, skytekamper som ikke drar ut for lenge, fiender som tåler mindre (kan gjerne gjøre slik at Drake tåler mindre også om spillet da blir for lett) og gjerne bort med monstrene. Endret 8. mars 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå