Quagles Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da er vel det så godt som offisielt dere, neste vil komme ut en gang i løpet slutten av neste år mest sannsynlig. Handlingen vil foregå i ørkenen, og det var vel faktisk akkurat det jeg hadde håpet på og! Nå er det bare å glede seg til traileren kommer ut. http://popwatch.ew.com/2010/12/09/uncharted-3-first-look/ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Aiai, ser man det ja Gleder meg virkelig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hadde håpet på at den norske fjellheimen skulle være bakteppet, men det er vel bare fordi jeg er nordmann. Får håpe TES5 kjører Skyrim/Nordisk landskap, da. Men uansett, dette handler om Uncharted 3 og jeg er allerede hyped. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Endelig ble dette 100% bekreftet! Og det kommer ut i 2011... Jeg har ikke råd til alle disse ekslusive PS3-spillene... Må begynne å donere blod eller noe for å få råd til alt! PS3 får et fantastisk år neste år, det samme kan ikke sies Xbox 360 og Nintendo Wii! På 360 er det kun Gears 3 og Wii'en har bare Zelda som frister meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da har jeg enda god tid på å spille U2. Ble ikke sånn veldig imponert over eneren, men det var for all del et bra spill. Så får jeg se om jeg gleder meg litt eller mye til U3 når jeg har fullført U2. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har ikke råd til alle disse ekslusive PS3-spillene... Må begynne å donere blod eller noe for å få råd til alt! Man får ikke penger for å donere blod i Norge. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har ikke råd til alle disse ekslusive PS3-spillene... Må begynne å donere blod eller noe for å få råd til alt! Man får ikke penger for å donere blod i Norge. Det var en spøk, men dumt at det ikke går ann i Norge uansett da Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Jeg har ikke råd til alle disse ekslusive PS3-spillene... Må begynne å donere blod eller noe for å få råd til alt! Man får ikke penger for å donere blod i Norge. Man kan vel donere noe annet i stedet? Snakker om hardt oppsparte penger. Endret 9. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Man kan vel donere noe annet i stedet? Snakker om hardt oppsparte penger. Hørte om en fyr som solgte en nyre på ebay for litt over 100.000 dollar men nå er vi litt off topic. Jeg kjøpte for litt siden en ps3 å fikk med uncharted 2. Men jeg har ikke så veldig lyst å begynne på det før jeg har spilt uncharted 1. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kion: Ser ut som det er billigst her Kan også få tak i det her og her Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 thank u ! søkte bare på absoluttspill, cdon, biit.no og platekompaniet selv. Ser ikke ut til at jeg traff blik Bestillte forresten fra gamezone, vil helst ha uten de platinum rammene på coveret. Jeg er perfeksjonist Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En gjennomgående analyse av teaseren fra IGN. Enjoy http://www.youtube.com/watch?v=83cn-YthOBE&feature=sub Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Extended trailer: http://www.youtube.com/watch?v=imxYEIScL8o Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg synes det første Uncharted var så som så, mens nummer to BLOWED ME AWAY. Jeg håper inderlig at Naughty Dog klarer å lage en enda større "over-the-top" opplevelse nok en gang Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg spilte eneren etter toeren, så her i gården regnes eneren som et makkverk Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Synes både 1'ern og 2'ern var fantastiske spill og regner med at 3'ern blir minst like bra, om ikke bedre. Ihvertfall et sikkert kjøp i 2011! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Gameplay! http://www.youtube.com/watch?v=XcqN3TCxfxA Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bare jeg som fikk Ezio-feeling når han håpet ned på en vakten på starten? Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Håper det ikke blir noen forsinkelser! D: Synes gameplayet var helt likt som to'ern, btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå