KingofNerds Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen av dere har gjerne hørt om NerdCast, podcasten om spill fra nerdalert.no. Vi har vært MIA fra iTunes siden vår nyside lansering i oktober. Dette er nå fikset. Nå er alle episodene tilgjengelig på iTunes! Og på vår hjemmeside: http://www.nerdalert.no/ Hele 27 episoder med gaming og bullshit! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skal sjekkes etter jobb. : ) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 For alle med et snev av respekt for seg selv bør sjekke ut denne gjengen her. Fantastisk underholdende podcast om gaming og bullshit, samt ei god side med spillnyheter både fra NerdCrewet og Nerdlingsene( brukerne). Siden forbedres til stadighet og bærer preg av en god kjemi mellom NerdCrewet og oss brukerne. Ta en titt innom, og sjekk iallefall ut NerdCasten deres. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 NerdCast is TheCast. Ferdig med den saken. Anbefaler alle å ta en titt innom siden og anbefalerer NerdCasten! Lenke til kommentar
KingofNerds Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Da er årets siste episode ute, Game of the year Edition! Vi synser over spillene som kom i 2010! Du finner den her! Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Meger bra!! Endret 19. desember 2010 av Sleva Lenke til kommentar
sLR Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Dere redder dagen når jeg har lateshifts på jobben i allefall. Stå på! : ] Lenke til kommentar
KingofNerds Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Nå er årets første episode her! Check it out! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ny NerdCast! omgomgomg! Jepp, her er linken! Lenke til kommentar
kompakk Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hører på mye rart når det kommer til podcasts, men dette er definitivt den morsomste jeg vet om. Anbefales på det aller sterkeste! Endret 20. januar 2011 av freeman Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kjempe bra!!!! Endelig en spill og Nerd Podcast!!! Har savnet det siden Itavisen sin ble nedlagt :/ STÅ PÅ Lenke til kommentar
KingofNerds Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Nå er vi kommet til episode 29! Vi anmelder 3DS, Dragon Age 2 og snakker om Crysis 2! Her finner du casten! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fuck the MB´s. Her snakker vi TB, Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hørte på den nyeste episoden nå, og jeg må si at dette var helt fantastisk å høre på. Utrolig morsomt og interessant. Lenke til kommentar
KingofNerds Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Hørte på den nyeste episoden nå, og jeg må si at dette var helt fantastisk å høre på. Utrolig morsomt og interessant. Takker Om du er ny lytter så anbefaler jeg å høre på Best of 2010 podcasten vår, for en lett innføring i vårt absurde univers. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Hører på episode 28 nå, sjekker ut GOTYen etterpå. Elsker hvordan dere fornærmer tusenvis av folk gjennom podcasten. edit: Autisme, hahaha. Fantastisk. Endret 10. april 2011 av ArilC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå