Øystein W. Høie Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er knapt en film å oppdrive i Norge. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Neeh, jeg orker ikke å måtte se på film med briller... Hvis noen er interessert, værsågod. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hva med heller å starte å lage TV-er med bedre oppløsning enn FullHD, tynnere form, mindre strømforbruk, bedre støtte for tilkoblinger, lavere pris, naturlige ufarlige materialer etc. Jeg er i alle fall ikke interessert i 3D xD Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 #d er bare en måte å få folk til å betale mer for en tv, altså 3d blir frontet siden det er dyrt og få har det; mer penger Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 La meg gjette: alle de som er negative til 3DTV har et gammelt TV. 3DTV er kulere en kulest, så enkelt er det, - at det er lite filmer ute er greit nok, men vent og se ila 2011. - Og Gran Turismo 5 på PS3 og 3DTV? Neida, ikke tøft i det hele tatt...bare drit! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Helt enig til kommentaren over her. Tror majoriteten av de som er negative til 3DTV ikke har prøvd det skikkelig selv. Var i utgangspunket også litt småskeptisk, men endte opp med å kjøpe en Panasonic 50" VT20. Koblet den opp med PS3'en og lastet ned noen 3d-spill på playstation store. Fikk rett og slett bakoversveis av hvor bra 3D er på spill, så her er det stort potensiale! Spillutviklerne har tydeligvis skjønt det, for det er allerede en god del spilltitler å finne med 3D-støtte. Og de såkalt idiotiske brillene glemmer du at du har på etter 5 minutt. Nei dere som fortsatt er skeptikere får bare fortsette å klage og være lykkelig uvitende om hva dere går glipp av. Thomas Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg kommer til å kjøpe 3D pga spilling jeg Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 What? Knapt en film å få????? Jeg har 30stk her hjemme, og flere i bestilling. Her er det visst på tide å få hue ut av peisestuen og sett litt på verden utenfor. Er da RIKELIGT med 3D film å oppdrive hvis en ikke er redd for litt internetthandel. http://www.3dmovielist.com/3ddvds.html Lenke til kommentar
Gjest Gisle Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 What? Knapt en film å få????? Jeg har 30stk her hjemme, og flere i bestilling. Her er det visst på tide å få hue ut av peisestuen og sett litt på verden utenfor. Er da RIKELIGT med 3D film å oppdrive hvis en ikke er redd for litt internetthandel. http://www.3dmovielist.com/3ddvds.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg