Villanden Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Nok et eksempel på at man i USA saksøker noen for hva som helst, uansett hvor dumt og urealistisk det måtte være. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Han tar feil. Det er nemlig jeg som er CJ fra GTA San Andreas. Kunne sverget på at du var høna i Fable 3. Er jeg den eneste som tviler på at gansterrappere sykler opp det høyeste fjellet i byen for å se på solnedgangen - bare for å hope i fallskjerm ned til bakken igjen? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 For meg er det vanskelig å tro at noen ønsker å si at et spill som lar deg skyte politimenn, plukke opp prostituerte og kjøre over fotgjengere er noe som er basert på livet deres. Kanskje på tide for noen å etterforske akkurat hva denne fyren har drevet med i det siste? AtW Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dere husker vel alle saken i media for noen år siden der Michael «Shagg» Washington sovna av til avgangen av turné-flyet deres, bare for å leie et privatfly, hoppe ut av det, lande på turnéflyet, åpne døra, og hoppe inn som om det var ingenting. Gi han pengene han fortjener, Rockstar! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 "I am Brian from Nazareth" Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Han tar feil. Det er nemlig jeg som er CJ fra GTA San Andreas. Kunne sverget på at du var høna i Fable 3. Er jeg den eneste som tviler på at gansterrappere sykler opp det høyeste fjellet i byen for å se på solnedgangen - bare for å hope i fallskjerm ned til bakken igjen? Det er JEG som er høna i Fable 3! Har enda ikke mottatt mine prosenter, så vurderer sterkt å egge kontoret deres. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Saksøkeriet over dammen har riktignok antatt en heller latterlig form, men dersom Rockstar faktisk har møtt saksøkeren og bruker hendelser fra livet hans i San Andreas så er de pliktig til å betale for det. Det er neppe verdt 250 mill, men likevel... Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sanger går til søksmål - mener hovedrollen i San Andreas er ham. Les hele saken CJ ser da nokså "standard" ut,jeg tror ikke saksøkeren kommer noen vei med dette tullpratet.Når sant skal sies,jeg har selv kicket på at en spillkarakter likner påmeg av utseende.Det var i mafia 1.Jeg måtte spille oppdraget omigjen bare for å se..liknet no jævlig,men det er jo selvfølgelig helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Han tar feil. Det er nemlig jeg som er CJ fra GTA San Andreas. Kunne sverget på at du var høna i Fable 3. Er jeg den eneste som tviler på at gansterrappere sykler opp det høyeste fjellet i byen for å se på solnedgangen - bare for å hope i fallskjerm ned til bakken igjen? Det er JEG som er høna i Fable 3! Har enda ikke mottatt mine prosenter, så vurderer sterkt å egge kontoret deres. Er ikke det litt eggstremt? Sanger går til søksmål - mener hovedrollen i San Andreas er ham. Les hele saken CJ ser da nokså "standard" ut,jeg tror ikke saksøkeren kommer noen vei med dette tullpratet.Når sant skal sies,jeg har selv kicket på at en spillkarakter likner påmeg av utseende.Det var i mafia 1.Jeg måtte spille oppdraget omigjen bare for å se..liknet no jævlig,men det er jo selvfølgelig helt tilfeldig. Sikker på at det ikke var deg O.o DU BURDE SAKSØKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Han tar feil. Det er nemlig jeg som er CJ fra GTA San Andreas. Kunne sverget på at du var høna i Fable 3. Det stemmer det. Før operasjonen gikk jeg dog under navnet Carl Johnson. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå