Joachim_F Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er klart for ny runde med betal hva du vil-suksessen. Les hele saken Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Genialt konsept. Fint å støtte slike tiltak! All cred til folkene bak, som har ordnet med registrering på Steam for den første Humble Indie Bundlen, settes stor pris på. Kommer det til å bli direkte tilgang på Steam når Humble Indie Bundle #2 legges ut tro? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Utrolig kult! Jeg benyttet meg ikke av tilbudet forrige gang, men skal definitivt kjøpe denne om spillene frister. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Får håpe det kommer noen spennede spill i år også. Kjøpte spillene i sistgang pga de ble utgitt til linux også. Mye moro til en billig penge. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg fikk akkurat melding at jeg kunne legge humble bundlen min i steam, stilig. Spennende å se hvilke spill de skal ha i pakka denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå