TST Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva skjuler seg bak luka i dag? Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Artikkelen fantes ikke på forsiden før for ca 10-15min siden. Var bare meg eller? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ventet på artikkelen jeg også, siden den pleier å bli lagt ut ved midnatt, men den har ikke dukket opp før nå. Litt rart siden det står at dette emnet ble lagt ut 1 minutt over midnatt. Lenke til kommentar
Caliente<3 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Den kom nok ikke ut før nettopp nå nei. Noen som har link til de vi kan sjekke forje ukes vinnere, finner ingen artikkel? Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 En forglemmelse gjorde at at dagens luke ikke automatisk ble frontet på forsiden. Men den var tilgjengelig fra midnatt via denne forumtråden og i artikkelarkivet. Er uansett ikke førstemann-til-mølla som gjelder :-) Artikkel om vinnerne så langt: http://www.gamer.no/artikler/74977/her-er-vinnerne-sa-langt Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nei, er klar over det. Var bare så vant til at den er på framsiden når jeg besøker siden Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Hadde vært maks bra om det var TV program de hadde i planene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå