Øystein W. Høie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Se hva du kan vinne i julekalenderen i dag. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Når det gjelder hvor mye den veier, så er det et alternativ som mangler... Svarte det siste siden det står det riktige svaret nærmest. Ifølge et raskt søk på nett er ingen av alternativene riktige..! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg fant også et anna svar enn alternativene. Men valgte å svare det som står oppgitt i testen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Koselig at dere og teknofil.no har julekalender Spennende Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg finner heller ikke riktig alternativ på spørmål 1! Lenke til kommentar
Øystein W. Høie Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Heisann Det er visst oppgitt forskjellig vekt på E5 alt etter hvor du kikker. Etter det jeg erfarer skal vekten i vår test stemme, men for at det ikke skal bli urettferdig for noen fjerner vi simpelten det første spørsmålet. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg