Odesseiron Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det kommende skrekkspillet får en demo i løpet av adventstiden. Les hele saken Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gode nyheter, men samtidig dårlige nyheter. Er ikke hjemme når demoen kommer ut, og laptopen min har ikke nubbesjangs å kjøre dette spillet. Damnit! Får smøre med med tålmodighet og vente helt til januar da, regner jeg med. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er det enspillerdemo eller flerspillerdemo? Eller er det en kombinasjon? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Håper det er en enspiller demo Flerspiller delen virker som teste for gøy, deretter drite i det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Egentlig litt bekymret for dette - synes det har vært en del etterlengtede oppfølgere i det siste som ikke har innfridd, til tross for at alle forutsetningene har vært på plass. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Litt off-topic: Jeg spilte ca en time av det første før jeg gikk lei. Er det verdt å fortsette? Gidder jo ikke spille nr 2 hvis jeg ikke likte nr 1. Lenke til kommentar
Mournous Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Egentlig synes jeg det er rart at du gikk lei. Spillet har akkurat det jeg leitet etter, utfordring, skummel stemning, ''gåter'' og mye annet. Det kan jo hende at du hadde på veldig lett vanskelighetsgrad, men uansett synes jeg at det var ett utrolig bra spill, blir spennende å se om etterfølgeren gjør det like bra. Edit: Brodern runda spillet ett par ganger, da fikk han insane eller nightmare mode, da må du passe veldig godt på skuddene dine for det ligger lite av de rundt omkring, og ''zombiene'' slår hardere. Og blir man lei da så er det ikke på grunn av at det er for lett. Endret 8. desember 2010 av Rallied Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Litt off-topic: Jeg spilte ca en time av det første før jeg gikk lei. Er det verdt å fortsette? Gidder jo ikke spille nr 2 hvis jeg ikke likte nr 1. Hvis du kan utdype hva som gjorde det kjedelig, så kan vi kanskje hjelpe deg, men med tanke på at spillet ikke har kommet ut ennå, så blir det vanskelig å "gjette". Dog kun få forandringer ser det ut som. Jeg har selv spilt på impossible, og det var ikke så vanskelig, men hadde da spilt gjennom spillet altfor mange ganger, det ble til slutt mekanisk for meg. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Det jeg mislikte med Dead Space var ensformige fiender (traff én fiendetype etter en hel time?), kjedelige gåter, kjedelig musikk, kjedelige våpen, dårlig stemning, klisjé historie og rotete brett. Men ellers var det bra. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Det er iallefall ikke noen vits for deg å spille gjennom eneren. Om toeren er noe for deg får vi vente å se på. Men forhåpentligvis er det ikke det, da jeg elsket det du hatet Endret 9. desember 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det jeg mislikte med Dead Space var ensformige fiender (traff én fiendetype etter en hel time?), kjedelige gåter, kjedelig musikk, kjedelige våpen, dårlig stemning, klisjé historie og rotete brett. Men ellers var det bra. Tror du nevnte nettopp alt jeg elsket med spillet, da tror jeg ikke dette er noe for deg. Forresten klisje historie? Virkelig? javel Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det jeg mislikte med Dead Space var ensformige fiender (traff én fiendetype etter en hel time?), kjedelige gåter, kjedelig musikk, kjedelige våpen,dårlig stemning, klisjé historie og rotete brett. Men ellers var det bra. Såpass? Synes stemningen var noe av det beste jeg har opplevd i et spill jeg. Men hver sin smak selvsagt. Det er vel, som sagt over her, ikke noe poeng for deg å spille videre hvis du synes det var så dårig som du gir uttrykk for etter en time. Og mest sannsynlig vil du nok ikke få noe særlig ut av DS 2 heller vil jeg tro. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Forresten klisje historie? Virkelig? javel Om du har sett actionfilmer, så ja. Helt klart klisje. Det jeg mislikte med Dead Space var ensformige fiender (traff én fiendetype etter en hel time?), kjedelige gåter, kjedelig musikk, kjedelige våpen,dårlig stemning, klisjé historie og rotete brett. Men ellers var det bra. Såpass? Synes stemningen var noe av det beste jeg har opplevd i et spill jeg. Men hver sin smak selvsagt. Det er vel, som sagt over her, ikke noe poeng for deg å spille videre hvis du synes det var så dårig som du gir uttrykk for etter en time. Og mest sannsynlig vil du nok ikke få noe særlig ut av DS 2 heller vil jeg tro. Dead Space skal vel være et skrekkspill? Da blir det jo litt feil at jeg bare blir irritert når de idiotmonstrene dukker opp. Men når de er døde blir det bare kjedelig helt til neste skuffelse dukker opp. Endret 9. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Dead Space er ikke et skytespill og bør vel heller ikke spilles som det. Toeren ser dog ut til å være adskillig mer actionpreget, så det er nok verdt å gi demoen en sjanse i hvert fall. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Litt off-topic: Jeg spilte ca en time av det første før jeg gikk lei. Er det verdt å fortsette? Gidder jo ikke spille nr 2 hvis jeg ikke likte nr 1. Nei, fortsett med The Sims, Counter-Strike og WoW. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Spilte The Sims 3 i en uke, men det var lenge nok til å gjøre kona mi lesbisk. (I spillet, heldigvis.) Counter-Strike spilte jeg i ti minutter. WoW holdt jeg ut med i to måneder, men mest fordi det var det første MMOet mitt noensinne. Nå for tiden går det mest i Sly Collection, Need for speed og Lufia DS mens jeg gleder meg til Mortal Kombat. Men dropper Dead Space. Endret 9. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå