Joachim_F Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Flopp til tross, Activision gir ikke opp samarbeidet. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Gi utviklingen tilbake til Neversoft, og ta bort det brett-tullet. Lenke til kommentar
JaddVe Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De kan se tilbake til de tre første Tony Hawk-spillene, så kan de få til noe bra. Underground og American Wasteland var også ganske bra. Men senere ble det bare dårligere og dårligere. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjer med brett kontroll tingen da? LAME. Alt etter tony hawk spillene til playstation 1 sugde desverre. Ingenting kan måle seg opp med de spillene på den tiden. Da husker jeg faktisk at jeg ble sånn smått avhengig av det, og de achivementsa i det! Nydelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Den nye brettkontrolleren kommer vel fra et ønske om å finne på noe nytt uten helt å kontakte omverdenen for å se om det var verdt det. Jeg syns ideen var kul helt til jeg så hvordan det fungerte i praksis. Spilte meg halvt ihjel på Tony Hawk 2 og mye av musikken fra det spillet lever på mine spillelister enda. Lenke til kommentar
fluxxx86 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 enig angående det at tony hawk 1,2,3 på ps1 var var det beste:) spesielt 2`ern!! de senere tony hawk spilla ble bare for rotete og kjedelig...fin sammenligning er crash bandicoot 1,2,3 på ps1 som var dritkult,mens de nye crash spillene ble søppel! hadde vært jævla kult hvis de kunne fått disse spillene på arcade på xbox eller psn Lenke til kommentar
_Ezben Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har kjøpt alle spillene i serien fram til det siste spillet, og kan si at jeg er stort sett fornøyd med spillene selv om noen er bedre en andre. Jeg valgte å ikke kjøpe det siste da det gikk vekk fra det jeg likte med spillet og føler litt savn til spille et nytt TH spill nå. Testet skate da demoen det kom på PSN og følte det var ganske kult egentlig men etter jeg kjøpte spillet ble jeg drit lei og skuffet etter kort tid. Håper de gjør noe drastisk med TH serien og tar de beste elementene fra de tidligere spillene og lager et nytt spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå