Øystein W. Høie Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bruker du all din tid på nettet, skal Cr-48 være som hånd i hanske. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fikk en mail fra Google hvor de spurte om jeg har lyst til å være med i testingen av maskinen og operativsystemet. Eneste ulempen er at det er et krav å bo i USA. Svarte om at ja, det vil jeg gjerne, og la ved en begrunnelse om hvorfor jeg bør få en maskin tilsendt selv om jeg ikke bor i USA. Håper de leser den og lar meg være med! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Designen er veldig lik Apples MacBooks, faktisk så lik at jeg er overrasket at de får lov å selge den. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja tastaturet likner på tastaturet på den første HP dm3, mens bakenden også likner på HP dm3 og resten på en brun MBP og HP Envy 15. Men liker ikke google, synes de driter i folk sine meninger. Se for eksempel hva de har gjort med youtube. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Innebygget 3G? Vil det si at du må ha i ett simkort? eller er du tilkoblet nettet gratis over alt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg