Joachim_F Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tordenguden Raiden får selskap av krigsguden Kratos, men bare på PS3. Les hele saken Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du kunne også spille som Kratos i PSP-utgaven av Soul Calibur, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Dvx_InnleggNO Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sweet! gleder meg stort til dette spillet, MK serien datt helt ned etter trilogy på PSone etter min mening. Med Kratos inkl er d et must for meg Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Utrolig spesielt. Tror faktisk denne idéen stammer fra en episode med Bonus Round på Gametrailers, der de hadde en spesialsending fra E3. Blant gjestene var Ed Boone, og han fikk nettopp spørsmålet om det ville vært mulig å få Kratos med i Mortal Kombat. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fra diverse gameplay-filmer er det ganske bekreftet at Sektor, Kitana og Reptile også blir med. Vet ikke helt om jeg liker at de tar med folk utenfra, men det er da bedre enn Yoda i Soul Calibur. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor er Liu Kang? Håper han er med. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Tja, han var jo mer eller mindre hovedpersonen i den "gamle" serien, så du skal ikke se bort ifra at han kanskje er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå