Joachim_F Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Klar for en ny avhengighet? Les hele saken Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hadde oversett dette i fra før, mest på grunn av at jeg synes den grafiske stilen var litt for anonym/kjedelig. Men skal i det minste laste ned demoen nå Det er ikke bra for hjertet med perfeksjonismespill som VVVVVV, Super Meatboy og dette på et år Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Herlig musikk i spillet. Testet demoen, og kjøpte det etterpå :-) Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Laster ned demoen akkurat NÅ. Dette fristet! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Dette falt i smak! Blir muligens et kjøp! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Til dere som har spillet/demoen: Hvordan styres Nimbus? Med piltastene eller er det valgfritt? Ser for meg mye banning hvis jeg må bruke piltastene på den bærbare da de sitter litt tettere enn på et vanlig tastatur. Til f.eks TrackMania er det ihvertfall heeeelt håpløst å bruke piltastene. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Piltastene, WASD eller håndkontroller. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Thank you... da blir det kjøp når jeg kommer hjem... starter juleferien i morgen Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Fantastisk fett spill!!!! Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Dagens tilbud på Steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå