TST Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Sjekk hva vi gir bort i dag! Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg skjønner ikke spørsmålet Lenke til kommentar
Trotskij_InnleggNO Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 De som ikke skjønner spørsmålet er kanskje i den gruppa som bør spille mindre og lese mer, og som følgelig ikke trenger et nytt killer headset Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) "Det har allerede kommet inn for mange konkurransebidrag fra IP-adressen din, så vi kan ikke ta i mot nye bidrag nå med en gang." WTF?! (og ja, jeg har ikke svart tidligere ) Endret 8. desember 2010 av The Very End Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Samme problem hos meg. Har ikke fått svart på en eneste konkurranse på grunn av det... Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis dere deltar via skole eller jobb er det nok fordi flere personer deltar fra samme nettverk. Prøv å delta når dere er hjemme med på eget nettverk. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Får forsøke det, men kjipt er det Dem burde heller ha en filter som registrerte epost/navn. Oppdaget dem flere svar fra samme person ville kun det første telle. Mye bedre enn sånn IP greie dem har nå. Lenke til kommentar
michaelo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 @The Very End Joda, men problemet er at det ikke er fryktelig vanskelig for en person å få tilgang til flere epost-adresser. Å trikse litt med navn er heller ikke akkurat vanskelig. Ikke det at IP-sjekk er en idiotsikker løsning heller, men alle varianter har sine glipp med mindre man tyr til f.eks verifiserte brukere. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Får forsøke det, men kjipt er det Dem burde heller ha en filter som registrerte epost/navn. Oppdaget dem flere svar fra samme person ville kun det første telle. Mye bedre enn sånn IP greie dem har nå. Det er en løsning som dessverre ikke fungerer i praksis, både i forhold til hvordan man skal kontrollere, hvordan man skal få verifisert og hvor mye tid man skal bruke på det. Vi får såpass mange innsendte løsninger på hver av oppgavene våre at det ikke er praktisk mulig å gjøre dette på en annen, fornuftig måte (og har du noen idéer som ikke krever veldig mye tid å implementere eller ikke er utrolig lette å omgå, er det bare å hoste dem opp). Vi har foreløpig bevisst valgt å ikke koble det mot et krav om å ha en forumbruker, utelukkende for å gjøre det så enkelt for folk som overhodet mulig å delta. Det vi gjerne gjør for de som har problemer dette er at vi kan legge inn en høyere grense for selskap som bruker samme IP utad, og det er noe vi har gjort i flere tilfeller allerede. Har man et problem med det er det ikke verre enn å sende meg en PM med informasjonen, så skal jeg se hva jeg kan få ordnet. :-) Det skal også nevnes at det er minimalt problem i praksis. Lenke til kommentar
Kampspurv Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har dette fra før, så kommer ikke til å delta. Til dere andre som ikke har det: DELTA; DELTA; DELTA !!!! Det er et fantastisk headsett Lenke til kommentar
SoceN Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fin luke, men jeg må si meg uenig med det Kampspurv sier. Jeg har selv headsettet, og har hatt problemer siden dag 1, det er skurring og funker ikke til multimedia i det hele tatt. Har vært i kontakt med logitech support i nesten 3 måneder nå, men vi har fortsatt ikke klart å lokalisere feilen. Alt i alt; det er mange som ikke har disse problemene, så ikke la dette stoppe deg fra å delta i konkurransen - det er trossalt gratis Lenke til kommentar
nikkou Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Fin luke, men jeg må si meg uenig med det Kampspurv sier. Jeg har selv headsettet, og har hatt problemer siden dag 1, det er skurring og funker ikke til multimedia i det hele tatt. Har vært i kontakt med logitech support i nesten 3 måneder nå, men vi har fortsatt ikke klart å lokalisere feilen. Alt i alt; det er mange som ikke har disse problemene, så ikke la dette stoppe deg fra å delta i konkurransen - det er trossalt gratis Jeg har hørt rykter om at det var problemer med generasjon 1 av hodesettet. Dette er jo en garantisak og du bør sende det inn til forhandler. Har selv dette hodetsettet og det er absolutt fantastisk. Utrolig tight bass, og generelt ekstremt god lyd. Lenke til kommentar
Kampspurv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Synd at du har problemer med den soceN. Ut ifra det du sier, har du krav på pengene tilbake eller et nytt produkt, siden feilen ikke lar seg fikse. Dette er norsk lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå