Imbakenneth Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 nå har jeg spillt i 2 timer.... det er helt GRUSOMT!!! klarer ikke mere... men jeg må, for å vite historien og hvorfor dette skjer. Jeg har møtt på monstrer også, og det var ikke den beste opplevelsen :/ men skal spille mere i morra, hvis jeg tør da Lenke til kommentar
octester Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fabelaktig bra spill, som absolutt bør spilles alene, i mørkt rom med hodetelefoner. Svært få spill gir en så god innlevelse og atmosfæren er til tider så skremmende at man skvetter skikkelig i stolen. Jeg ble akkurat ferdig med å spille igjennom for et par dager siden og gir dette spillet, under de rette forutsetningene, topp karakter! Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Fabelaktig bra spill, som absolutt bør spilles alene, i mørkt rom med hodetelefoner. Svært få spill gir en så god innlevelse og atmosfæren er til tider så skremmende at man skvetter skikkelig i stolen. Jeg ble akkurat ferdig med å spille igjennom for et par dager siden og gir dette spillet, under de rette forutsetningene, topp karakter! skal innrøme at det er et utrloig spill, og det er meningen at folk skal bli skremt (til døden kanskje?) :o Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Nå er episode 3 kommet ut på youtube. Det er den siste episoden av demoen. Trykk meg for å avslutte mini serien av Amneisa The Dark descent demo Tusen takk for dem som har sett på episodene, har vært veldig moro takk igjen!! Endret 19. desember 2010 av The lord of the rings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå