Imbakenneth Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Hei!! spillet er i sjangeren overlevelse/skrekk. vis det er noen som ikke har turt å spille demoen, eller noen som vil se en ''unge'' som blir skremt. Så kan du se en film som jeg har laget fra demoen. Det er en live commentary mens jeg spiller, så du får høre åssen reaksjonen min blir til... til visse ting i demoen. jeg sier med en gang at jeg er en reddhare, blir skremt av vært minste ting. Håper at noen av dere ser den, og kan komentere filmen. Takk på forhånd Lenke PS: Jeg snakker på norsk i filmen, ikke engelsk PS2: dette er den første filmen/serien jeg har lagd i mitt liv, just you now it Endret 7. desember 2010 av The lord of the rings Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Kjøp Penumbra-spillene og. Må støtte disse relativt små utviklerne vettu . Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2010 jeg har ikke kjøpt spillene, men har lastet ned demoen til Amnesia. Men jeg vurderer å kjøpe dette her i vertfall, selvom jeg er lett å skremme hvor mange er det som har arbeidet med dette spillet egetlig? har hørt at det er bare fem stykker, men det kan ikke være sant vel? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg føler med deg mann. Jeg hadde nok dødd hvis jeg hadde spilt dette spillet, så du har større "kuler" enn jeg har. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Hallo, men jeg lurer på om Amnesia kommer i butikkene i norge? eller kan man bare kjøpe over steam eller internettet?? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2010 Nå er episode 2 ute for de som vil se den. Jeg synes den er mye bedre enn episode 1, men det er min mening. Trykk meg, vis du vil se en reddhare bli skremt :-) Filmen er ganske mørk, og kan være vanskelig å se noe på den. Jeg anbefaler å ha på 1080p HD når du ser den. NB: Når jeg spilte så var det veldig mørkt da også, bare du vet det Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Spillet selges på via Steam for 60 kroner nå. Weekend-tilbud. Tviler på at du finner dette spillet i norske butikker. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har sett dette tilbudet på steam og lurer fælt på om jeg skal slå til siden jeg lenge har hatt lyst til og kjøpe det men har vært usikker. Prøvde demoen midt på natta for en del uker siden og det var relativt skummelt. Noen som har noen formeninger om dette? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Selv er jeg for pysete. Ganske imponerende å kjøre en Let's Play av dette. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg lurer på om jeg skal slå til på det tilbudet!! jeg har veldig lyst å fortsette med dette eventyret men på en annen side, så er det jo veldig skummelt.... du ser jo bare det på serien jeg har laget.... Lenke til kommentar
sLR Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Fine filmer. Har du vurdert å filme deg selv mens du spiller? Jeg trur jeg så det for en stund tilbake når en kar spilte FEAR2, noe som faktisk var utrolig festlig å se på. : ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kan ta picture-in-picture, altså ansiktet ditt nede i hjørnet mens spillet dekker hoveddelen av bildet. Selv vurdert noe lignende når jeg endelig får tørre å manne meg opp til å spille Penumbra-spillene. Du kan jo også vurdere å sette opp en stream på Ustream.tv eller noe Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Herregud for ett spill............ Vanligvis fnyser jeg av "grøsserspill" som kommer ut, men dette... Måtte jaggu bortpå dama etter en halvtime og få en kos haha B) Jeg digger det. Settingen, location, hva man kan gjøre, ja hele pakken. Lenke til kommentar
hauken_InnleggNO Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 kjøpte spillet på fredag, har spilt det to ganger til nå. Mannet meg opp til å starte spillet, gikk 20 meter til en dør spratt opp, gjemte meg i nærmeste skap og gikk ut av spillet. Ved neste forsøk klarte jeg å gå ut av skapet og inn døren som spratt opp, der sluttet eventyret for meg Fantastisk spill da, likte penumbra serien også. Må bare være med 3 andre mennesker som skriker like høyt som deg hver gang det skjer noe, så er det mulig å gjennomføre det Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Nå har jeg kjøpt Amnesia The Dark Descent. Måtte slå til på steam med 50% avslag men jeg trur jeg ikke vil røre spillet på en stund nå må få psyken helt opp først men synes dere jeg skal lage en sånn live sak igjen? men da kommer jeg til å snakke på engelsk trur jeg. Vil gjerne høre om noe har lyst til det Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Fullførte det nå nettopp... Gripende og bestialsk historieforløp man får gjenfortalt. Må vel også sitte og tenke på at det er starten som er skumlest. Etterhvert blir man litt mer vant med både skriptingen deres og monstrene. Men vannet, og vannscenene.... :o :o Vel verdt pengene Endret 13. desember 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er også ferdig med det, for dere som har spilt penumbra spillene så er pussles i dette MYE enklere. Men jeg koste meg som bare det Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 godt at det er noen som har gjennomført det da jeg har ikke begynnt enda, må få opp psyken helt på topp Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Nå har jeg spillt i 30 min av fulle versonen. Jeg vil si at det er et utrolig bra spill, spesielt lydene og sånt. Det som er problem er at jeg trur det er noe ''monstrer'' i vært rom Gleder og gruer meg til å fortsette på den skumle reisen Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har veldig lyst til å prøve, men er nok for litt for pysete. <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå