ParanoidCat Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Nå har Microplex skaffet seg Noise-Control støydempingsmatter tilpasset Chieftec DA01/DX01. - Er det noen som har prøvd disse mattene, er det verdt pengene? Etter det jeg tror så er Chieftec et ganske stille kabinett i forhold til en del andre kabinett jeg har testet. - Simon Iden Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Har selv et Chieftac kabinett, og har siklet litt etter slike matter. Men har ikke villet kjøpe pga jeg har måttet klippe og tilpasse osv. Men et ferdig sett virker jo helt KONGE!!! Skal vurdere dette! PS! Håper overklokking.no får testet disse slik at jeg får sett om de er noe tess! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Har kjøpt disse til kabinettet mitt. Fungerer bra, og er utrolig bra tilpasset kabinettet. Lett og sette på også. Kjøpte en ekstra matte og klipte til småsteder osv... blant annet PSU`en fikk sitt. Men med bråkete vifter hjelper ikke dette alene. Kabinettet ser dessuten mye tøffere ut innvendig nå, alt er sort. Skulle bare hatt plexi-glass... :sad: Mitt forslag er derfor, har du vifter som bråker alt for mye, bruk pengene til nye vifter først. Når du er fornøyd med viftene, så kjøp mattene. Kabinettet ble sånn ca. 10% stillere.... Lykke til!!!! Lenke til kommentar
mags Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg "monterte" opp dette settet i helgen, og er tålelig fornøyd med resultatet. Hadde veldig store forhåpninger (kanskje noe urealistiske!), men vil si at den verste "toppstøyen" ble fjernet veldig bra. Lett å klistre på plass, og ikke noe spesielt mer varme i kabinettet heller (+2 grader på HK og CPU). Et godt skussmål kom fra den bedre halvdel, som var MEGET fornøyd med effekten. Hun hadde ingen forventninger ettersom hun overhodet ikke interesserer seg for dette aspektet ved data, og har således en mer uhildet oppfatning av dette. Neste steg blir TT Viking på CPUen.... :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Kan da prøve: Vil noen kjøpe et Noise controll kabinett som er ferdig støydempet fra fabrikk med garanti og greier for 600-700kr. Er et miditower og koster 1000kr+porto på microplex. Selger det fordi snart blir det Vapo her i gårn (kanskje) Lenke til kommentar
bertie Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 må hvertfall si at jeg er kjempefornøyd med noisecontrol-kabinettet (bigtower, ca. 60cm høyt) som jeg kjøpte forrige uke. Det hjalp godt på lyden, og det er gjennomført godt isolert. Til og med plast-dekslene foran 5,1/4"erne er jo isolert... I ferdig tilpasset pakke blir det sikkert bra, selv om man må yte litt egeninnsats... bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå