3k Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hei ;D Kjøpte meg nye komponenter for et par uker sia. ASUS Deluxe ( DEMOKORT FRA KOMPLETT) AMD XP 2500 512 DDR RAM (3200) Cooler master aero 7+ ( cpukjøler t 3200+) Pc'n Henger seg å restarter seg, OFTE! Jeg er drittlei! Har flere ganger vært 1 sekund fra å Herpe hele jævla PC'n! NÅ er jeg så desperat etter cs at jeg tar d over til min goe 350! ARGH. Fetteren min skal se på den (han jobber på komplett) Men hvis dere kan hjelpe meg ( litt kanskje ) så hadde det også vært fint. Please Help me Hilsen Desperat Gutt fra Tønsberg! ;D Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Sjekk at kjøleren sitter som den skal. (Ta den av, fjern kjølepasta, legg på nytt _tynt_ lag, fest på kjøler igjen). Kan godt være CPU som blir for varm. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Får pc'en nok strøm? Sitter prosessorviften på riktig vei? Hva er temperaturen? Har du prøvd å overklokke? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har du sjekka om det er feil på RAM? Plutselige reboots er typiske om det er feil på RAM. Lenke til kommentar
3k Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Hehe ja vi har lurt på om d kan være RAMMEN ;D men, den får a nok strøm har en 400 w strømforsyning, den er original ikke klokkan tror alt sitter som d skal. Skal prøve å låne en ram-brikke av en kompiz- se hva som skjer da. Har også lurt på om d akn være noe galt me hovedkortet. Takk for hjelpa. Dette går bare lenger å lenger mot rammen ! ;D Får forte meg å låne en brikke ;D Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kan jo bruke mem86 v3 også? Har ikke URLen i hue, men et google eller forum søk gir deg nok snart den På www.simmtester.com finnes en annen, men den tror jeg er dårligere (Den har godkjent ram som mem86 fant feil på, og maskinen ble stabil etter RAM bytte) Lenke til kommentar
3k Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Har ikke noe greie på d du skrev der, men. Er det et program du kjører som kanskje finner feil på ram? Forklar deg kanskje litt nærmere ;D Hvis du føler for d ! ;D Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det er gratisprogrammer som tester rammen ja Du laster ned en liten fil som lager en boot disr (evt et image til en boot CD). Sett i disken, start opp, og den sjekker ut ramen. SIden jeg er i godt humør i kveld http://www.memtest86.com/ Lenke til kommentar
3k Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Hehe, ja takk du! Det skal du ****** meg ha! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå