Aeterne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg får en feilmelding når jeg prøver å forhåndsbestille Cataclysm. Den sier rett å slett dette: An error has occurred. We are unable to accept payment from this account. This account is blocked from making payments due to chargeback activity. If you have any questions, please contact Blizzard Customer Support.#errors Når jeg prøver å fullføre betalingen. Har noen ide av det kan være? Det er helt umulig å få tak i Blizzard på telefon akkurat nå. Er det noen steder man kan kjøpe Cataclysm på nettet og få koden? Må jeg vente til imorgen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Slett Endret 6. desember 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
darkdreamz Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 gamersloot.net Har brukt dem flere ganger, aldri vært noen problemer. Tar valigvis ca. 5-10min å få en cd key Lenke til kommentar
Shady_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg får en feilmelding når jeg prøver å forhåndsbestille Cataclysm. Den sier rett å slett dette: An error has occurred. We are unable to accept payment from this account. This account is blocked from making payments due to chargeback activity. If you have any questions, please contact Blizzard Customer Support.#errors Når jeg prøver å fullføre betalingen. Har noen ide av det kan være? Det er helt umulig å få tak i Blizzard på telefon akkurat nå. Er det noen steder man kan kjøpe Cataclysm på nettet og få koden? Må jeg vente til imorgen? det er enkelt og greit fordi du har kjøpt noe fra blizzard før, og de har ikke mottat betalingen. som vil si, du skylder dem penger: ) Lenke til kommentar
Aeterne Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Ah, så jeg bør vel ta en telefon når jeg kan og be dem gjøre det mulig for meg å betale hva enn det er jeg ikke har betalt? Har ikke flanke peiling på hva det kan være, men betale det skal jeg få gjort. Og takk for linken! Har bestilt en kode nå, så håper å få den snarest Endret 7. desember 2010 av Aeterne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå