pannekake_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hei, jeg vil ha meg ny pc. har noen specs men vet ikke helt hvordan jeg skal bygge den. vet heller ikke hva jeg burde ha til' Her er specsene: CPU: Intel Core i7 920 @ 3.3 GHz Graphics Card: 2x Nvidia GTX 260 SLI RAM: 6GB DDR3 in Tri Channel Hard Drive: 3TB (3 x 1 TB) andre pc'er går også ann. (srry for at de er engelsk^^) Lenke til kommentar
pannekake_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 vist noen kunne lagd den på en nettside eller noe sånt hadde vært fint Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 vist noen kunne lagd den på en nettside eller noe sånt hadde vært fint hei hei . Du kan kjøpe pc hos komplett. der bygger de den. og du kan velge hvilke deler de skal sette inn å de har norges beste kundeservice! www.komplett.no Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 I second that, komplett har virkelig norges beste kundeservice! No fuzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå