mobilen.no Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har du ikke en smartmobil er du allerede for en teknologisk sinke å regne. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Glad for at jeg bruker en N900, den er så langt det går an å gå fra å være en vanlig mobil. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 iPhone FTW!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Desire HD ftw!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Azimov Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Samsung Galaxy S, og med STOR forventning til Nexus S som er meldt en av dagene i USA og her i første kvartal 2011. Anyways, Samsung FTW! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har hatt "smartmobil" en stund, men begynner å bli litt reservert. Veldig mye av funksjonene som f.eks forskjellige googlegreier og facebook ol. tilbys "gratis", men prisen er egentlig at vi gir de kyniske nettgigantene fritt innsyn i livene våre. De lager antagelig personanalyser over brukerne som snart blir lagt ut for salg. Facebook ligger som vi har sett langt fremme i løpa når det gjelder selge slik privat informasjon til uvedkommende. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er da mulig å laste ned og kjøre applikasjoner på nokia X3 også. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har Nokia X3 og med den kan jeg utnytte internett på en effektiv måte. Så effektiv det går på en så liten skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg