AltF4 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Høres spennende ut den! Spille sammen en dag? Elsker forøvrig den hjelm-animasjonen ^_^ Kapittel 13 nå. Endret 13. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg er alltid opp for Dead Space MP, hadde en fast engelskmann jeg spilte med og vi hadde det ganske gøy (2 med taktikk kan gjøre mye forskjell, samme som L4D). Noe vi pleide å gjøre var som pack (man kan høre motstanderen når man klenger seg til trynene deres) var bare å si sære ting som "mlmlmlmlml BACON!", vi lo. MPen er ikke like god eller polert som L4D sin, men jeg synes fortsatt den er meget undervurdert og det er flere øyeblikk der man er meget fornøyd med hva man kan få til med litt lagarbeid og taktiske necromorph valg (man velger hvilken necromorph man vil være og respawn-tiden øker med hvor kraftige de er). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sånn, der var kampanjen ferdig. Litt antiklimaks på slutten, bruker veldig lang tid på å bygge seg opp og så et par stygge ord etter en kamp og det er vel i stor grad det. Prøvd en runde med MP, helt greit. Trenger nok litt tilvenning, men fikk da skrota sammen i overkant av 3000 poeng. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg synes heller ikke multiplayer-delen er så dårlig som enkelte vil ha det til. Den er kanskje ikke noe mesterverk, men den kan være underholdende. Dessuten er det vel alltid en bonus at spillet i det hele tatt kommer med en multiplayer-del? Enkelte spillutviklere dropper jo multiplayeropplegget helt og holdent. Endret 18. mars 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Noen som er villige til å prøve å få til litt Dead Space 2 MP i helga? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 @Sidious: For min del handler dette hatet om to ting: Det tar tid fra utviklinga av enspillerdelen, og flerspillerdelen blir i nitti prosent av tilfellene bare drit kastet på spillet for å tekkes de som vil ha det, uten at de som egentlig er interessert spiller den uansett for de spiller de veletablerte flerspillerspillene alt. @Lille kattepus: kan bli med på søndag! Og kanskje i morgen kveld. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg er såpass sportfreak at jeg vil prøve å få med meg søndags-kampen, ellers enn det er det bare å gi meg beskjed om når du er tilgjengelig, så skal jeg nok får smøret madammen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Det kan da ikke være så vanskelig på Zealot om du fullfører spillet to ganger på normal først? Kommet ca. halvveis nå, og dreper fortsatt det meste på ett skudd med plasmakutteren. Fått samla masse ammo og helseitems også, som jo ligger trygt forvart i butikken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Grinde noen achievements med New Game+. Alt er jo bare barnemat, og jeg får masse ammunisjon til overs som jeg kan bruke om jeg prøver på Zealot vanskelighetsgrad noen gang. Bedre RIG og våpen får jeg også. Det eneste er vel å passe på når man lagrer spillet sitt, kan vel lagre bare fire ganger og når man dør starter man der man lagret sist. Med andre ord lønner det seg å tenke smart. Og skyte godt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Mmmm kansje jeg skal teste det samme Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Denne tråden er flyttet fra arkivet til Innlegg.no Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Må du ha spilt det første dead space for å skjønne storyen i dead space 2, eller har det ikke veldig mye å si? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Burde helt klart enten spille det eller lese plottet, er mye henvisninger til eneren. Flotte spill begge, og burde være ganske billige uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå