Gå til innhold

Dead Space 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er alltid opp for Dead Space MP, hadde en fast engelskmann jeg spilte med og vi hadde det ganske gøy (2 med taktikk kan gjøre mye forskjell, samme som L4D).

Noe vi pleide å gjøre var som pack (man kan høre motstanderen når man klenger seg til trynene deres) var bare å si sære ting som "mlmlmlmlml BACON!", vi lo.

 

MPen er ikke like god eller polert som L4D sin, men jeg synes fortsatt den er meget undervurdert og det er flere øyeblikk der man er meget fornøyd med hva man kan få til med litt lagarbeid og taktiske necromorph valg (man velger hvilken necromorph man vil være og respawn-tiden øker med hvor kraftige de er).

Lenke til kommentar

Sånn, der var kampanjen ferdig. Litt antiklimaks på slutten, bruker veldig lang tid på å bygge seg opp og så et par stygge ord etter en kamp og det er vel i stor grad det.

 

Prøvd en runde med MP, helt greit. Trenger nok litt tilvenning, men fikk da skrota sammen i overkant av 3000 poeng.

Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke multiplayer-delen er så dårlig som enkelte vil ha det til. Den er kanskje ikke noe mesterverk, men den kan være underholdende. Dessuten er det vel alltid en bonus at spillet i det hele tatt kommer med en multiplayer-del? Enkelte spillutviklere dropper jo multiplayeropplegget helt og holdent.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

@Sidious: For min del handler dette hatet om to ting: Det tar tid fra utviklinga av enspillerdelen, og flerspillerdelen blir i nitti prosent av tilfellene bare drit kastet på spillet for å tekkes de som vil ha det, uten at de som egentlig er interessert spiller den uansett for de spiller de veletablerte flerspillerspillene alt.

 

@Lille kattepus: kan bli med på søndag! Og kanskje i morgen kveld.

Lenke til kommentar

Det kan da ikke være så vanskelig på Zealot om du fullfører spillet to ganger på normal først? Kommet ca. halvveis nå, og dreper fortsatt det meste på ett skudd med plasmakutteren. Fått samla masse ammo og helseitems også, som jo ligger trygt forvart i butikken.

Lenke til kommentar

Grinde noen achievements med New Game+. Alt er jo bare barnemat, og jeg får masse ammunisjon til overs som jeg kan bruke om jeg prøver på Zealot vanskelighetsgrad noen gang. Bedre RIG og våpen får jeg også.

 

Det eneste er vel å passe på når man lagrer spillet sitt, kan vel lagre bare fire ganger og når man dør starter man der man lagret sist. Med andre ord lønner det seg å tenke smart. Og skyte godt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...