Play2603 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Dead Space er tidenes største overraskelse. Et skummelt spill som virkelig er skummelt. Det eneste som trekker ned er kameravinklene som til tider kan være veldig forvirrende spesielt når det kommer fiender fra flere kanter. Håper det er forbedret i 2'ern. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tror du sier det fordi når du fikk panikk så kasta du kontrollen villt rundt deg så du mista all oversikt Jeg gjorde det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har faktisk ingen forhåpninger til Dead Space 2, eneren var bra men skuffende som survival horror - noe det jo prøvde å selge seg om. Registrerer at DS 2 har fått samme markedsføringen, dog med enkelte trailere som viser at det er mye action. Så lenge de greier å beholde stemningen ved hjelp av like bunnsolid bilde- og lydarbeid som det var i det første spillet får det i hvert fall ikke blitt dårlig. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jri8LFci4xQ&feature=player_embedded#! Tappert forsøk på å skape blest rundt spillet uten å faktisk snakke noe særlig om spillet og heller benytte seg av (dårlige) stereotype måter. Er vel ikke så mange år igjen før du også kan delta i slike undersøkelser? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Your mom hates Dead Space 2 er et av de beste markedsførings prosjektet jeg noen gang har sett. EA, you still go it. En uke til Dead Space 2 nå Skal vi lage en poll over hvem skal kjøpe til hvilken plattform? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Skal vi lage en poll over hvem skal kjøpe til hvilken plattform? Done. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Uten tvil xbox. Får da kan jeg coope med mine awsome friends på live Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det co-op i dette spillet? Eller tenker du på flerspillerdelen? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja det blir flerspill delen. Jeg ser på det som coop siden man spiller en type "horde". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du har vel egentlig rett i det, det er jo mer eller mindre Left 4 Dead i verdensrommet. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hehe jo du har rett i det. Uansett så liker jeg det og tror jeg kommer til og kose meg stort Å bli minst like skremt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Dead Space 2 Review Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Han likte det. Det liker jeg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Tjo-hei, der lå det en leveringsbekreftelse fra cdon i innboksen. Da kommer det forhåpentligvis innen torsdag ^_^ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ser ut som elkjøp selger det for 400kr (360 og ps3) første uken. Har også hørt rykter om at PC versjonen vil kreve date sjekk ved starten av spillet (kun en gang). Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Dead Space 2 Review gamerno:Dead Space 2-anmeldelsen vår er klar, men kan ikke publiseres før i morgen kl. 18 grunnet sperrefrist. Hvorfor har dere sperrefrist hele 4 dager etter amerikanske IGN? Tror ikke EA at vi kan lese engelsk her i Norge? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Æsj, ser VG påpeker det jeg fryktet mest. At det "skumle" er like lite skummelt som i eneren. Altså ikke veldig skummelt. @Luremus: Det hjelper ikke å skrive til redaksjonen i denne tråden, de leser den neppe. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Så jeg antar at det ikke er å oppspore i norske butikker før på torsdag? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 DLC er allerede på vei. http://www.eurogamer.net/articles/2011-01-25-dead-space-2-severed-announced Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå