Whitefall Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Balle klorin.. Begynner å bli juletradisjon å aldri vinne.. Anyhow, gratulerer til vinnerne iallefall Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Til dere på gamer... Hvor mange er det som er i med i hver luke sånn ca? Når dere ga bort ps3 og X360 før jul så var det ca 5000-7000 som var med, hvor mange er det nå som julekalenderen offisielt har startet? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ingen bombe at jeg ikke vant noe som helst Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Da er det bare å starte nedtellingen til neste julekalender, og håpe at lykken har snudd til den tiden kommer. Uansett, kudos til Gamer.no for et veldig bra tiltak med mange flotte premier! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Hadde jo like flaks her som jeg hadde i en sånn sjokolade kalender jeg kjøpte på morro, den var det nemmlig ikke noe sjokolade i Endret 27. desember 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg svarte riktig på alle spørsmålene, men akk fikk ingenting for det, heldigvis fikk jeg belønning fra venner, og det får holde i år, takk for muligheten! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det var ikke mye å skrive hjem om... Gratulerer til vinnerne! Er ikke ofte jeg ser verdien av å sitere meg selv. Jaja, man får drømme videre neste år. Flott kalender i år! Vil det bli publisert noen tall på hvor mange som svarte og hvor mange som svarte rett og slikt? Det var jo noen som klagde på vanskelighetsgraden - hadde vært artig å se om det var noe hold i disse klagene. Lenke til kommentar
Yardz Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Gratulere til dere som vant! Kansje det blir meg neste år? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 En vannvittig mengde med flotte premier! Særlig laptopen i luke 1 utmerker seg som noe av det fetere jeg har sett i noen kalendere i år. Synd jeg ikke vant noe, men gratulerer til de som gjorde det! Lenke til kommentar
Curver Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Tror at de på gamer bare skriver ett eller annet navn der og så tar de gavene selv. Har ikke vunnet på 3 år, så kan nok stemme ganske godt. Jaja, får vel drømme videre om en bærebar spill pc, GT5 osv. God jul og godt nytt år da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå