Grosy Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Må si jeg virkelig er imponert over premiene til Gamer. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Hadde vært ennå mer imponert om de faktisk endte opp i fanget mitt. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fortsatt ikke mitt navn der Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 JAMEN JEG VIL JO VINNE D: gratulerer med seieren til de som har vunnet uansett... Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det headsettet hadde passe meg perfekt, siden mitt "nåværende" gikk dunken. (Dog, samme gjorde PC'en, så den hadde vært perfekt også.) Sadface... Dog, gratulasjoner til de heldige. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Gratulerer godtfolk! Var forventet at navnet mitt ikke stod er, da jeg skal vinne på julaften. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 La merke til at vinner av luke nummer 1 her hos gamer.no også vant luke 11 hos hw.no. Jeg vil også ha slik flaks. Lenke til kommentar
DogeWow Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dette syns jeg er litt rart.. så på hw.no og teknofil.no at Nikolai Mejdell Hektoen har vunnet begge steder...og HER?! Han må ha sjukt flaks eller så lukter det noe rart her Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det virker litt for godt til å være sant, ja. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Bedre å håpe på at du ikke vinner. Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noooo Ville ha den SC2 t-skjorta og Raynor figuren men men, gratulerer til vinnerne OG takk til gamer.no Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Jeg har alltid levert svarene mine like over midnatt. Ser meg nødt til å prøve litt seinere ut på dagen fremover, først er ikke best i hvert fall! Gratulerer til vinnerne, håper dere koser dere! Endret 13. desember 2010 av AltF4 bokstavkjeks Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette syns jeg er litt rart.. så på hw.no og teknofil.no at Nikolai Mejdell Hektoen har vunnet begge steder...og HER?! Han må ha sjukt flaks eller så lukter det noe rart her Er sikkert nevøen til noen i systemet. Lenke til kommentar
DogeWow Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette syns jeg er litt rart.. så på hw.no og teknofil.no at Nikolai Mejdell Hektoen har vunnet begge steder...og HER?! Han må ha sjukt flaks eller så lukter det noe rart her Er sikkert nevøen til noen i systemet. Føler meg demotivert når jeg tenker på dette. Men skal ikke gi opp Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Dette syns jeg er litt rart.. så på hw.no og teknofil.no at Nikolai Mejdell Hektoen har vunnet begge steder...og HER?! Han må ha sjukt flaks eller så lukter det noe rart her Vi kan i alle fall avkrefte at det er snusk her, men at han var heldig kan vi være enige om: http://teknofil.no/wip4/nikolai-vant-tre-julekalender-luker/d.epl?id=49042 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ikke nå heller. Dette er tragisk Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Når så mange vill vinne og helt sikkrt att alle vill det er jo derfor man deltar så er det nærmest lottosjanser forå få opp sitt navn fra bollen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Må si gamers julekalender virker mer rettferdig enn hw-kallenderne. På nettsider hvor 95% av brukerne er hankjønn blir det alltid fryktelig rart når nære halvparten av vinnerne er jenter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Kan vel skyldes at enkelte bruker kjærester, koner, søstre, mødre og barn før å øke deres sjanser i trekkingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå