TST Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 De fem første vinnerne er trukket. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det var ikke mye å skrive hjem om... Gratulerer til vinnerne! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Får håpe jeg er litt heldigere i de andre kalenderene jeg har åpnet da Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer vinnerne, får bare håpe jeg har bedre lykke på de senere lukene! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer til vinnerne. Håper lykken snur for mitt eget vedkommende! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer til vinnerne Er flere muligheter igjen da Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Skal det ikke stå navnet mitt på luke #1 da? Endret 6. desember 2010 av fluks Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hm.. tror det har skjedd en feil her. Hvor er navnet mitt??? Gratulerer til vinnerene. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nikolai Mejdell... Hva skal du ha for den PC'en *Plystre plystre* Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tror jeg må skifte navn, dukker jo aldri opp Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 gratulere så langt spesielt Nikolai vil jeg tørre og si Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tradisjonen fortsetter! Mitt sjette år med Gamer.no, og har fortsatt ikke vunnet en pøkk. Jaja. Får bare fortsette å håpe da. Gratulerer til vinnerne! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tror jeg må skifte navn, dukker jo aldri opp Du sier noe der! Kanskje jeg også skal prøve det! Gratulerer til de som vant! Og lykke til de neste dagene til alle andre! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer Tror dere har tatt feil navn på BLC... Lenke til kommentar
Curver Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 :-( Jaja får håpe igjen da... Er jo bare 3'dje året jeg deltar. Lykke til videre alle sammen da :-) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ser ut til at konkurranser er allergiske mot navnet mitt. Jaja. Gratulerer til vinnerne. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ser ut til at konkurranser er allergiske mot navnet mitt. Jaja. Gratulerer til vinnerne. Støtter den der ja. Har samme lidelse selv. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvordan er det man egentlig vinner her? Sender disse folka inn et navn og en epost eller mange med sitt navn, bare forskjellige eposter? Haha, jaja. Gratulerer så masse til vinnerne, jævla heldiggriser Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg regner med at mange av vinnerne er i nær slekt med de som jobber for Gamer.no. Fin måte å slippe unna julegavestyret på. Jeg tuller selvfølgelig, for de som måtte tro noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå