TST Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Se hva årets sjette luke bringer med seg. Les hele saken Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Dersom man vinner, kan man da velge dette splitter nye spillet, selv om det koster mer enn de som vanligvis selges på gog? Uansett en premie jeg ikke ville sagt nei til! ^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Fantastiske premier dere har i år! Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 bare synd jeg har så elendig pc at jeg ikke kan spille på den.. så lar denne gli i dag. Noen som kan fortelle når det trekning av disse lukene ? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Denne har jeg så absolutt lyst å vinne! Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 jeg digger gog, håper jeg vinner Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Har aldri prøvd Good old Games, håper jeg får muligheten nå! @Scarecrow: Resultatene offentliggjøres i morgen. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 leser du teksten under der du fyller inn navn og email så ser du når trekningene vil skje. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Kanskje en av de "billigste" premiene (litt ettersom hva man velger) hittill, men helt klart den jeg har mest lyst på så langt Scarecrow: Da må pcen din virkelig være eldgammel, ettersom disse spillene stort sett ble gitt ut for lenge siden. Endret 6. desember 2010 av Wrathmont Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Dersom man vinner, kan man da velge dette splitter nye spillet, selv om det koster mer enn de som vanligvis selges på gog? Uansett en premie jeg ikke ville sagt nei til! ^^ Du kan velge blant de spillene som er i salg :-) Lenke til kommentar
Sykkel92 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Veldig bra gamer, håper å vinne denne gangen. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Har akkurat kjøpt ny pc, så gleder meg til å teste ut disse spillene hvis jeg vinner Blir definitivt kjøp av Kings Quest og Space Quest..hehe Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Eier allerede bl.a. PS:T på GoG, men kunne virkelig tenkt meg flere av perlene. Må stemme i med resten her, premiene så langt har vært meget pene Endret 6. desember 2010 av Daysleeper Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg håper virkelig jeg vinner, har fortsatt til gode å teste ut de store klassikerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå