kanelbolle Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Heisann Kara Kjøpte meg Oblivion (igjen) og har moddet det opp og i mente, og alt sklir flott og godt. Er bare en ting som irriterer meg voldsomt, og det er det at jeg må trykke "yes" for hvert eneste lille salg. Finne det en vei utenom, i Oblivion.ini en eller noe. Har forsøkt å søke på evnet, men virker som om jeg er den eneste som bryr meg om dette, eller som ikke finner hot keyen som løser problemet. Har forsøkt å aktivere Toggleable Quantity Prompt, men den ser ikke ut til å fungere selv om BOSS ikke melder om konflikter. Håper det er jeg som overser en eller annen "hold inne X mens du selger så slipper du yes". Ha en flott dag alle sammen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Bare for å sjekke, men du holder nede CTRL for å kjøpe en, når du bruker Toggleable Quantity Prompt? Lenke til kommentar
kanelbolle Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Bare for å sjekke, men du holder nede CTRL for å kjøpe en, når du bruker Toggleable Quantity Prompt? Tror det er intensjonen med modden ja, men desverre funker det ikke hos meg.. ser ut som jeg må utforske hvilken av moddene den kræsjer med... Lenke til kommentar
kanelbolle Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Bare for å sjekke, men du holder nede CTRL for å kjøpe en, når du bruker Toggleable Quantity Prompt? Tror det er intensjonen med modden ja, men desverre funker det ikke hos meg.. ser ut som jeg må utforske hvilken av moddene den kræsjer med... Fant feilen på hvorfor modden ikke virka. Hadde ikke aktivert "Enable Steam Community in-game" i steam settings som trengs for å kunne kjøre OBSE. Så når du holder nede CTRL Craxdm så kjøper/selger du en om gangen. Du må desverre likevel trykke "Yes" for å kjøpe i steden for at du bare kjøper direkte.. Ingen som opplever dette som tungvint og en smule irriterende og som har funnet en løsning som jeg overser? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tungvint og en smule irriterende? Ja. Løsning? Vi venter alle i spenning på TES V, og håper det er fritt for slike irritasjonsmomenter. Lenke til kommentar
kanelbolle Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Tungvint og en smule irriterende? Ja. Løsning? Vi venter alle i spenning på TES V, og håper det er fritt for slike irritasjonsmomenter. Da kan jeg i det minste slappe av i visshet om at det ikke ser ut til å finnes noen løsning Takk for svar Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har ikke letet etter en løsning selv, og kan ikke garantere for at det ikke finnes, men jeg gjetter på at hvis det hadde fantes en perfekt løsning, så hadde du funnet den innen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå