Grøgger Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg startet med Warhammer Online igjen i går. GOA som var ansvarlig for den europeiske versjonen har trukket seg og Mythic har nå overtatt serverne, noe som betyr at alle kan spille på enten europeiske servere eller amerikanske servere. Alle avatarer fra den europeiske versjonen er flyttet over til Mythic uten noen problemer. Selv spiller jeg destruction på Karak-Azgal Må man ikke kjøpe spillet i butikken? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg prøver så godt jeg kan å spille Lego Universe Online. men sliter med patchingen. Skal si fra hvordan det er når(om jeg får startet. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg prøver så godt jeg kan å spille Lego Universe Online. men sliter med patchingen. Skal si fra hvordan det er når(om jeg får startet. Har du en rapport? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Dessverre, får ikke patchet. Har prøvd å spørre på forumet (det er kun ett forum?), men får ikke svar der. Har kontaktet kundesupport, men får ikke svar der heller. Rapporten så langt blir nok "styr unna". Edit: Fikk var på posten på forumet. "You need the internet." Snakker om modne folk. Tror jeg dropper hele driten. Endret 7. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Dessverre, får ikke patchet. Har prøvd å spørre på forumet (det er kun ett forum?), men får ikke svar der. Har kontaktet kundesupport, men får ikke svar der heller. Rapporten så langt blir nok "styr unna". Edit: Fikk var på posten på forumet. "You need the internet." Snakker om modne folk. Tror jeg dropper hele driten. Kjipe greier, men takk for advarselen! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Prøvde igjen for en liten stund siden, men fikk ikke kontakt med serveren. Sannsynligvis var den nede for vedlikehold. Nå er den oppe igjen, og patchen lastes fortsatt ikke ned. Har slettet spillet og kommer ikke til å installer igjen. Kjipt, men det er heldigvis ikke så lenge til neste bra MMO kommer. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Prøvde igjen for en liten stund siden, men fikk ikke kontakt med serveren. Sannsynligvis var den nede for vedlikehold. Nå er den oppe igjen, og patchen lastes fortsatt ikke ned. Har slettet spillet og kommer ikke til å installer igjen. Kjipt, men det er heldigvis ikke så lenge til neste bra MMO kommer. Hvilket snakker du om? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Det neste MMOet? Aner ikke. Rift, TERA, DC Universe, Warhammer 40k, Star Wars: The Old Republic, og så videre. Statistisk sett må vel minst ett av dem være bra. Endret 7. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, ser den. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kjøpte Darkfall Online i helgen. Warhammer Online er veldig moro, men jeg hadde bare 14 dager "welcome back"-thingy. Open PVP. Free loot. No levels. Persistent world. Dette skaper litt "frykt" for å utforske hva Darkfall kan tilby pga. man kan miste utstyr man har på seg, men utstyr er ikke så veldig vanskelig å skaffe. Har jobbet med blacksmithing så jeg kan lage rustning til meg selv. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kjøpte Darkfall Online i helgen Lett det beste MMO-et på utrolig lenge, men definitivt ikke for alle. Synd det krever så utrolig mye tid, ellers skulle jeg spilt det enda Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hvis du er ute etter sandbox kan du prøve: http://www.perpetuum-online.com/. Ble gitt ut for en måned siden. Veldig likt EvE, men på land og du beveger deg med WASD. http://www.youtube.com/watch?v=9E2u062Zxzk Endret 13. desember 2010 av ZaiRoX Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Takk for tips, laster ned Perpetuum nå. Edit: Har gått gjennom tutorialen to ganger, og det blir nok en tredje gang også. Men til å være et MMORPG på litt over 800MB var det slettes ikke verst. Vet ikke helt om jeg liker at det ikke er noen trial, men på den annen side kan vi jo kjøpe fire dager i slengen til atten spenn. Det kan jeg leve med. Skal avgi ny rapport om noen dager når jeg er kommet mer inn i det. Edit 2: Hvordan sletter jeg folk jeg har laget? Jeg forstod så lite av karakter editoren at jeg lagde en tilfeldig fyr, men jeg vil ha ham bort og lage en ny jeg forstår noe av. Endret 13. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Edit 2: Hvordan sletter jeg folk jeg har laget? Jeg forstod så lite av karakter editoren at jeg lagde en tilfeldig fyr, men jeg vil ha ham bort og lage en ny jeg forstår noe av. Du kan slette dem etter 24timer, men merk at du mister 2dager med EP (pluss all EP du har brukt). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Etter å ha spilt noen timer uten å forstå bæret av hva jeg egentlig driver med og uten å bli engasjert i kampene bestemte jeg meg for å droppe Peternuum. Med en del polering, bedre kamper og mer tilgjengelig gameplay hadde det nok blitt bra, men det var ikke noe for meg. Men den 300MB store klienten kan jo lastes ned gratis, og de fire første dagene koster atten spenn. Det er vel verdt å prøve for alle som vil ha et nytt MMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå