Naglefaar_InnleggNO Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Heisann gamer.no! Er en god stund siden jeg har postet her sist nå, men følte for å informere dere om at det arrangeres lan-party i Svarstad, nord for Larvik. Legger her ved arrangementet på facebook: LINK! Da var det på tide å få til et skikkelig LAN i vår kjære gamingkommune Lardal! LAN'et er for både konsollspillere og pc-spillere, så det er bare å ta med det du vil spille! Klokka 16.00 på fredag åpnes dørene til gymsalen på Lardal Ungdomsskole, og vi håper på mange besøkende. Inngang koster 150 kroner og pengene vil brukes for å dekke utgifter og for å sponse premier. Besøkende som ikke skal ha plass betaler 50 kr. Hvis dere har med ekstra utstyr som krever strøm sånn som laptoper og lignende må dere betale 50 kr ekstra. Man kan kjøpe mat på stedet, da vi selger pizza, toast og cola. Det er ikke lov å ta med egen mat som krever oppvarming og lignende. For å forhåndsbestille sender man mail til Jonas Berg ([email protected]) med navn på deg og eventuelt de du vil sitte sammen med. Det er ikke like mange plasser som inviterte, og hvis du vil være garantert å sitte med vennene dine burde du forhåndsbestille så fort som mulig! Dette må gjøres innen tirsdag 7. desember. Regler for arrangementet: Arrangementet er rusfritt, og all bruk av rusmidler vil føre til utestengelse. Slossing, mobbing, trakkasering er også strengt forbudt og vil føre til utkastelse. Man kan heller ikke ta med våpen og mat som krever oppvarming. Håper vi ser deg der! Det er bare å komme hvis man bor i vestfold, eller lenger unna! Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Er det noe å gjøre der for de som ikke vil ha med PC, f.eks. arcade? Endret 4. desember 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
Naglefaar_InnleggNO Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Vi kommer til å satse på masse underholdning fra scene, stappe i seg mat, styrte brus og lignende Skal også ha turnering i FIfa på playstation 3 der man ikke selv trenger å ha med konsoll. Viktige matcher vil også vises på prosjektor på en måte som hindrer ghosting Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Så jeg kan ikke ta med meg våpen som trenger oppvarming? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Så jeg kan ikke ta med meg våpen som trenger oppvarming? Jeg er sikker på at du finner endel "kalde" våpen hvis du leter litt, så det skal nok gå greit! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå