Gå til innhold

Football Identity-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laget meg en midtbane spiller jeg også :)

 

Skal ta meg tid til å lese skikkelig igjennom dette i morra, for dette så ganske kult ut.

 

Så basicly må jeg vente til et helt lag er klart, så får jeg et lag å spille på ?

 

Ikkje nødvendigvis, det Schwarz viser til er at det må være en del norsk spillere uten jobb for at det skal komme ein ny klubb. Du kan for eksempel skrive på forumet å søke etter klubb.

 

Legger du igjen user id eller character name kan eg sikkert finne deg og sende deg ein melding in game så du kan kontakte meg om du lurer på noko :D

Lenke til kommentar

Det er usignerte spisser nok til nøyaktig 3 lag, såvidt jeg kan se :-)

 

Det skal nå være nok spillere av rett type til at et nytt norsk lag vil oppstå, så her er det bare for dere "manager types" å gjøre seg klare til å overta. Vet ikke helt når "oppstandelsen" vil skje, det er en prosess som må kjøres først. Men i løpet av morgendagen bør saken være biff.

 

For lag nummer to trengs 4 forsvarsspillere til + 1 midtbanespiller.

 

For at et tredje lag skal formes trengs 8 forsvarere og 6 midtbanespillere... Come on, folkens, vi er jo nordmenn og ELSKER å spille forsvar! Right? :-P

Lenke til kommentar

Ser at mange av de som kom på det nye laget var folk registrert i september. Dere helt nyregistrerte som ikke kom med: vent litt til! Det mangler kun 4 forsvarsspillere før det neste laget dannes.

 

Team 4 Norway mangler manager! Opprett en managerprofil NÅ og søk på jobben! En managers oppgaver består bl.a. av å finne/kjøpe/selge/sparke spillere, forhandle kontrakter, sette opp laget, velge taktikk og formasjon, gjøre bytter og endringer under kamp, prøve å holde en god stemning i laget (i dette spillet leder du som du sikkert har skjønt ekte mennesker, ikke datafigurer), osv. Siden dette er et nytt lag kommer noen ekstra oppgaver i tillegg:

- gi laget navn (gjerne i samråd med spillerne)

- fylle inn andre lagrelaterte detaljer

- velge farger for hjemme- og borte-drakter

- gi beskjed i Team Forum Request-tråden om at du skal ha admin-rettigheter på det automatisk opprettede private lagforumet (kan ta opptil 5 dager før det skjer)

- gi spillerne aksess til forumet

... og mere til.

 

Det mangler bare 4 forsvarsspillere før også Team 5 Norway blir aktivisert! Opprett bruker på FootballIdentity.com NÅ og lag deg en forsvarsspiller i tide til seriestart som er om 5 dager. Det er like gøy som å være angrepsspiller, det er jeg nesten sikker på. Selv har jeg 6 forsvarsspillere og en målvakt :-) Få ting er så tilfredsstillende som å takle vekk ballen i det motstandernes spiss skal til å klinke den i nettet , for deretter å sende i vei en perfekt direkte-langpasning til egne spisser som står og venter på midtstreken og har mer eller mindre fri vei til mål. Menneskekontrollerte forsvarere trengs for å kunne kjøre en solid offsidelinje, utføre raske kontringer og rett og slett gjøre kloke valg. Botene er nemlig noen dimlinger som i motsetning til mennesker aldri lærer og kan finne på de rareste ting akkurat når det passer som dårligst.

Endret av Nathaniel Schwarz
Lenke til kommentar

Grattis til Amadeus Wenger som fikk jobben som manager for Team 4 Norway, eller FK Haugesund som det nå heter!

 

Så: det er kort tid til seriestart, og vi mangler fremdeles 4 forsvarsspillere for at Team 5 Norway skal bli aktivert. Det haster altså å få disse "i boks". Prøver derfor gulrot-metoden i håp om at "de usikre" der ute (hvis det er noen) skal la seg friste: på FID er det slik at den første spilleren du oppretter er gratis, mens den neste må betales for. Om du lar din første spiller være en forsvarsspiller, sponser jeg din neste spiller uansett kategori hvis:

 

- du er en ny bruker (forsvarsspilleren må være din første spiller), og

- forsvarsspilleren din er en av de 4 som automatisk blir innlemmet i Team 5 Norway, og

- du kontakter meg i FID etter at Team 5 Norway er opprettet, senest mandag 16/12 19:00.

 

Sponsingen gjelder for ett år.

 

Men først vil du kanskje dobbeltsjekke at FID virkelig er noe for deg. Spill en mini-test-kamp ved å følge denne lenken.

 

Håper å se deg i spillet! :)

Endret av Nathaniel Schwarz
Lenke til kommentar

Siste innspurt før ny sesong! Arendal senket moldovske Aurora Borealis 3-0 i generalprøven før ligaåpningen mot FK Haugesund på torsdag, og er etter en lang rekke gode resultater på forsesongen forsiktige optimister når det gjelder å sno ligatroféet fra Rosenborg denne sesongen.

 

Se forøvrig forrige innlegg, frist for å opprette forsvarsspiller er endret. Bli med og senk Rosenborg du også :D

Lenke til kommentar

Hvem som blir manager for Team 5 Norway avgjøres i morgen klokka 16.

 

Status når det gjelder spillere som kan hjelpe å opprette Team 6 Norway:

 

0x målvakter (trengs 1)

0x forsvarere (trengs 4)

1x midtbanespillere (trengs 5)

6x angripere (trengs 3)

 

Istedenfor å vente på nytt lag bør nok aktive spillere heller søke seg til nyopprettede FK Haugesund eller Team 5 Norway.

Endret av Nathaniel Schwarz
Lenke til kommentar

1. runde:

Rosenborg vant mer eller mindre oppskriftsmessig hjemme mot Lom etter sterke prestestasjoner av bl.a. kantspilleren Adytza Marian, mens Hvit Arendal gikk på en blemme og kun fikk 1-1 hjemme mot tappert kjempende Haugesund. Sistnevnte har gjort ligaens hittil største signering i superkeeperen med det passende navnet Super Man, som nok vil drive flere enn Matthew J. Wilson og Arendal-mannskapet til fortvilelse. Molde besøkte Team 8 Norway og vant 1-0.

 

Neste runde spilles 20/12, 21:00.

Endret av Nathaniel Schwarz
Lenke til kommentar

3. runde:

Nok en gang aktive vs bots, og nok en gang var det lite motstand å få fra bottene. Rundens overraskelse må være at nystartede Molde vant hele 10-0 og inntok tabell-toppen på bedre målforskjell enn Rosenborg. Uvant for trønderne som siden opprettelsen av norsk liga i sesong 4 alltid har vært nummer 1. Neste runde møtes nettopp Rosenborg og Molde på Lerkendal. Spennende tider!

 

Neste runde spilles 27/12, 21:00.

Endret av Nathaniel Schwarz
Lenke til kommentar

4. runde:

Rosenborg senket Molde med 6-0 i toppoppgjøret, mens Hvit Arendal atter en gang slo Lom 4-1 (begge oppgjørene forrige sesong endte med samme resultat). FK Haugesund vant 4-0 mot et bot-lag og er sammen med RBK og Arendal fremdeles ubeseiret. I neste runde møter FKH nykommer-kollega Molde mens de andre lagene får bot-motstand.

 

Sjekk 1. innlegg for å se åssen vi ligger an for å få et sjette lag :-)

 

Neste runde spilles 30/12, 21:00.

Lenke til kommentar

5. runde:

Molde kom raskt til hektene igjen og slo til med en sterk 3-1-seier over FK Haugesund. Stortalentet Mahmoud Shikabala puttet alle Moldes mål, og er nå #3 på Toppscorer-lista med sine 16 mål på 5 kamper, kun slått av Hvit Arendals Matthew J. Wilson (21) og Rosenborgs Charles Norman (20).

 

Ellers vant de andre lagene mot bot-motstand.

 

Neste runde spilles 3/1, 21:00.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...