mobilen.no Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikke god nok for det norske markedet. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Merkelig at du sier de stanser lanseringen da nettbrettet har vært i salg i Norge i noen uker allerede. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei Espen! Kommer med et spørsmål som ikke har noe med dette nettbrettet å gjøre i det hele tatt. Jeg har forhåndsbestilt HTC Desire HD fra tele2.no og gleder meg som et barn. Problemet er at de ikke kan gi en bestemt dato på når den kommer inn lenger fordi det har vært så mye tull med HTC. Har du peiling på når jeg kan få denne fantastiske telefonen? Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hei Espen! Kommer med et spørsmål som ikke har noe med dette nettbrettet å gjøre i det hele tatt. Så hvorfor poster du her da? 1 Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hva skal vi gjøre med produktet da vi har det inne og utstilt da? folk spør om Folio 100 av og til... å vi må dermed gi et positivt svar..? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Enda en "iPad-killer" som flopper? Kan ikke si jeg er overrasket. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva med de som har allrede kjopt en folio 100? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg