Gå til innhold

Golden Sun: Dark Dawn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet til den ruinen nå (etter Carver's Camp) har endelig møtt litt motstand. Vanlige fiender gjør ikke mer enn tyve, tredve skade. Den første fienden jeg måtte i ruinen var to zombier som overrasket meg og gjorde femtisyv skade på Matthew før jeg fikk gjort noe som helst. Ops... :p Selv om fiendene ikke akkurat er farlige er de merkbart farligere nå enn før, og jeg sliter med gåtene i det templet. Alt i alt storkoser jeg meg så langt, og det ser ikke ut til å bli dårligere etterhvert, akkurat. Lufia, Blue Dragon og Final Fantasy er alle satt i hyllen for øyeblikket til jeg er ferdig med Golden Sun, men da blir det nok å hente frem Lufia igjen. :)

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Har kommet til en ny boss som jeg sliter litt med nå. Hele partyet døde i kamp, men selv holdt jeg ut lenge, takket være nuts som gir tilbake hele helsen min. Men når h*n tok over 100 i skade på enkelte av sine slag og jeg gikk tom for nuts døde jeg også :p Må bare prøve igjen og prøve å holde liv i alle sammen. Det er det som er nøkkelen.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Jeg har (ennå) ikke spilt Golden Sun 1 og 2, men skal nok gjøre det etterhvert *host*via emulator *host* :p Men Dark Dawn foregår tretti år senere og er et nytt spill med nye karakterer og ny historie, så det gjør ingenting som du starter rett på dette. Det er selvsagt en del sammenheng med de første to spillene, men du får så mye valgfri informasjon om alt mulig at det ikke er noe problem. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...