Schreiber Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Men jeg oppsøkte ikke butikken for å kjøpe Golden Sun. Det var bare en bonus. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Har kommet til den ruinen nå (etter Carver's Camp) har endelig møtt litt motstand. Vanlige fiender gjør ikke mer enn tyve, tredve skade. Den første fienden jeg måtte i ruinen var to zombier som overrasket meg og gjorde femtisyv skade på Matthew før jeg fikk gjort noe som helst. Ops... Selv om fiendene ikke akkurat er farlige er de merkbart farligere nå enn før, og jeg sliter med gåtene i det templet. Alt i alt storkoser jeg meg så langt, og det ser ikke ut til å bli dårligere etterhvert, akkurat. Lufia, Blue Dragon og Final Fantasy er alle satt i hyllen for øyeblikket til jeg er ferdig med Golden Sun, men da blir det nok å hente frem Lufia igjen. Endret 25. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Har kommet til en ny boss som jeg sliter litt med nå. Hele partyet døde i kamp, men selv holdt jeg ut lenge, takket være nuts som gir tilbake hele helsen min. Men når h*n tok over 100 i skade på enkelte av sine slag og jeg gikk tom for nuts døde jeg også Må bare prøve igjen og prøve å holde liv i alle sammen. Det er det som er nøkkelen. Endret 25. desember 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Husker jeg hadde et Golden Sun spill til GBA. Var et herlig spill, men vet ikke hvor det er nå :/ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg har (ennå) ikke spilt Golden Sun 1 og 2, men skal nok gjøre det etterhvert *host*via emulator *host* Men Dark Dawn foregår tretti år senere og er et nytt spill med nye karakterer og ny historie, så det gjør ingenting som du starter rett på dette. Det er selvsagt en del sammenheng med de første to spillene, men du får så mye valgfri informasjon om alt mulig at det ikke er noe problem. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Dette spillet viser seg å være en perle. Over 20 timer inn i det nå, og tror enda jeg har lenge igjen. Definitivt et av de beste spillene jeg har spillt på DS. Kan dog være litt i letteste laget, men det gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Frister fælt å kjøpe en DS igjen nå bare for å få spilt dette spillet. Husker jeg koste meg med eneren og toeren på GBA i sin tid. Dog tror jeg skal prøve å holde an til 3DS kommer ut, så sant den ikke blir litt i dyreste laget. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Om Golden Sun 1 og 2 bare er halvparten så gøy som Dark Dawn må jeg se om jeg kan få tak i dem. Dark Dawn har nemlig blitt et av mine favorittspill til DS. Desverre nærmer jeg meg slutten nå. Edit: Der var det rundet. Endret 7. januar 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå