J@cob Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ble plutselig fylt med en inderlig lyst til å spille et godt gammeldags romspill! Gjerne av den typen der man kjører rundt, blæster pirater og driver med suspekt handel. Husker jeg hadde et av dette slaget som jeg koste meg med for flere år siden, men navnet er for lengst glemt. Uansett. Noen der ute som har et slikt spill å anbefale for meg? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Ahh! God ide! Det er jo det spillet noen driver å lager en gigantisk Battlestar Galactica mod til. Takker for tipset Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du kan jo prøve X-serien (X3 med en eller annen undertittel er vel den siste). Det er som Mount & Blade i verdensrommet, om enn litt vanskeligere å komme inn i. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Du kan jo prøve X-serien (X3 med en eller annen undertittel er vel den siste). Det er som Mount & Blade i verdensrommet, om enn litt vanskeligere å komme inn i. X3 - Terran Conflict Absolutt å anbefale, men det er omfattende og stort og det kan ta litt tid å komme inn i. Lenke til kommentar
StarViper Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg kan ikke fatte at noen ikke har nevnt Freespace 1-2, Independence War 2 "Egde of Chaos" Særlig Freespace 2 som er etter min mening en av de beste spacecombat spill i både single player og multiplayer. bare synd at Interplay har fortsatt rettigheter og de nekter plent å gi bort den.. skjønner egentlig ikke hvorfor.. med tanke det er en diger community som har kjempet for å få rettigheter til å lage Freespace 3 Men jeg regner med at det er noen som er kanskje bedre informert vedrørende dette. Independence war 2 var artig og utfordrende.. med tanke på rom fysikken. og det var altid digg å sitte ved gaten og plutselig så ser du en diiger space truck som kræsjer i en anna skip og da var det bare å loote uten å fyrt et skudd på de. Noe som var så nice og artig med tanke at skip som kommer ut av gaten er helt random. men på anna siden kan du fort bli romstøv om du er ikke forsiktig -V- Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 space rangers 2 finnes ikke bedre Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tiltredes. Jeg hadde med meg Space Rangers 2 Reboot i fjor til Syden og det ble mer spilt enn jeg trodde. Et veldig bra spill. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 space rangers 2 finnes ikke bedre Oi, det må testes Ser det ligger på 10 euro på steam. Løper og kjøper, takk for tipset gutta. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg må prøve X3. Det er så rimelig kult ut Lenke til kommentar
Incense Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Space Rangers II Reboot er det eneste spillet jeg har på laptoppen Absolutt å anbefale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå