Schreiber Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg brukte litt over seks timer totalt. Ca førti minutter ble brukt på slutten på en bestemt ting, men til gjengjeld var det få ting jeg slet med ellers. Har lyst til å si hva jeg slet med, men det vil være å spolere for mye. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 6 timer høres bra ut. Det er jo 1-2 timer mer enn de fleste Sam & Max og Monkey Island episodene. Du kan skrive det du slet med i en spoiler, så kan jeg se det når jeg har rundet episoden. Nettet her har vært ustabilt og tregt både i går og i dag, så har ikke fått kjøpt spillet enda. Får se om det er antydninger til bedring i kveld Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Jeg likte episode 1 og syntes lengden var helt grei, men da rulleteksten kom ville jeg mer enn gjerne fortsette historien. Men for å ta det jeg slet med. Tar det i en spoiler for sikkerhetsskyld: Nært slutten av spillet blir man med Doc (den yngre versjonen) og skal få ham til å blande sammen drivstoff til den drillen. Problemet er at han blir avbrutt av faren, så vi må blande det selv. Det i seg selv er greit nok, men Doc står og kranger med faren og roper ut hva vi må gjøre. Problemet er at det mot slutten går så raskt at når jeg er på vei til å gjøre en ting er han ferdig med å si neste ting og holder på med å si tredje ting. Alt går i et vanvittig tempo, og det er slettes ikke alltid det er så lett å skjønne hva han mener. I tillegg er det trangt om plassen, og kontrollene er ganske dårlige. Jeg prøvde å spille med musen først, men skiftet til gamepad ganske kjapt. Men på denne biten måtte jeg skifte tilbake til musen for å ha en sjanse til å trykke raskt nok. Gamepadden var rett og slett for treg og upresist. Når jeg hadde bladd meg fre mtil rett ting var det for sent. La for øvrig merke til en annen morsom ting. Egentlig ikke en spoiler, men det er vel best å være sikker. I nåtid møter vi en gammel dame kalt Edna Strickland, og selv om hun har en relativt sentral rolle i fortiden tenkte jeg ikke noe mer over henne. Men da jeg så den tredje filmen i dag dukket jammen ikke Chief Marshall James Strickland opp. Interessant. Ikke rart hun Edna er så besatt av lov og rett. Endret 27. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Da har jeg spillt ferdig episoden. Under 3 timer brukte jeg, så en veldig kort episode. Skjønner ikke helt hvordan du fikk 6 timer ut av det PityTheFool Uansett var spillet ekstremt lett. Skrudde også av alt av hint og goals før jeg begynte. Men jeg koste meg veldig, og gleder meg veldig til neste episode som kommer i Februar. Endret 27. desember 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det kan være fordi jeg ikke spiller så mange spillk av denne typen og tok meg tid til å utforske. Hvorfor gidde gå gjennom historien så rakt som mulig? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tok meg tid til å utforske jeg også, og følte selv at jeg tok meg god tid, så da det plutselig var over ble jeg litt paff. Har fått en del erfaring av å spille Sam & Max og Monkey Island, så det var kanskje derfor alt var så enkelt i dette. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 jeg har ikke spilt Sam & Max eller Monkey Island siden Sam & Max: Hit the road og Curse of Moskey Island, så jeg er nok ute av trening. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nå er episode 2 ute. Skal kose meg med det i kveld, men håper det er litt vanskeligere og litt lengre enn episode 1. http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-17-back-to-the-future-episode-2-out-now Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Takk for tips, driver og downloader nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Spilt ferdig episoden nå og må si meg godt fornøyd. Den er vel omtrent like kort som episode 1, men kanskje et lite hakk vanskeligere. Gleder meg stort til neste episode. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 takk for tips, skal se om jeg får spilt den i helga. tanken er å spille gjennom hele greia i strekk, som jeg gjorde med første episode. At den er litt kort gjør meg ingenting. Det er jo bare en episode, ikke hele sesongen. Vil man ha et langt spill kan man jo vente til hele sesongen er kommet ut og spille gjennom hele greia på en gang. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har spilt en del av episode 2, men har blandete følelser. Det er ikke dårlig, men ikke helt bra heller. Aner ikke hvorfor, men fikk ikke samme følelse som da jeg spilte den første. I det første møtte vi en rekke folk fra filmene og fra de forskjellige tidsperiodene, men denne gangen er det bare mer av det samme. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Meget fornøyd med episode 2, selv om den også var veldig lett, og veldig kort.... Gleder meg til episode 3! Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg likte episode 2 ganske godt, selv om det var veldig kort. Gleder meg til neste episode kommer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Episode 3 er nå ute. Det har vært en del rot med denne episoden da flere opplevde at den plutselig forsvant fra steam-biblioteket, mens steam ikke informerte hvorfor. Nå er den ivertfall der, og jeg har akkurat lastet den ned. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Si ifra om den er bedre enn nr 2. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Ble ferdig med episode 3 nå. Likte den godt, men den når ikke opp til episode 1 som jeg synes er best. Om den er bedre enn episode 2 er jeg usikker på, for jeg likte jo den godt også. Episode 3 er forøvrig enda enklere enn de andre, og føles derfor enda kortere. Men synes historien er spennende, og vil hele tiden vite hva som skjer. Derfor ser jeg veldig frem til episode 4 nå. Endret 31. mars 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ferdig med episode 3 jeg også. Synes den er bedre enn episode 2. Ikke helt sikker på om den er like bra som episode 1. Positivt/negativt + Historien er den beste til nå. + Veldig bra karakterer + Masse dialogvalg som bare er der for moro skyld (I'm looking at you, Bioware!) + Selv om episodene er korte har vi allerede fått mer innehold enn ethvert FPS til under halvparten av prisen - Selv om historien er bra er den også veldig forutsigbar. - Kontrollene er fremdeles håpløse - Gåtene er fremdeles ikke så mye å skryte av Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Takker, får vel laste den ned etterhvert om jeg gidder spille gjennom episode 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå