LarZen Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da er det endelig kommet en trailer av spillet Back to the Future som kommer til PS3,PC,MAC og iPad. Ingen X360 utgave her heller slik som det nyeste Monkey Island og Sam & Max spillet... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Håper Telltale snart kan fornye seg litt på grafikkfronten. Ikke det at spillene deres ser dårlige ut, men det blir litt repeterende med den samme grafikken på alle spillene deres. Når det er sagt kommer jeg helt klart til å sjekke ut Back to the Future, når det enn måtte komme. Humor, morsomme historier og situasjoner er noe Telltale er svært dyktige på. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det må jo bare bli bra dette! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kan med glede fortelle at episode 1 av BttF er gratis i skrivende stunder, alt du trenger å gjøre er å registrere deg og bruke kupongenkoden: 121GIGAWATTS Link Ser fram til dette, da jeg elsker Back to the Future filmene over alt på jord når det kommer til filmer! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Kan med glede fortelle at episode 1 av BttF er gratis i skrivende stunder, alt du trenger å gjøre er å registrere deg og bruke kupongenkoden: 121GIGAWATTS Link Ser fram til dette, da jeg elsker Back to the Future filmene over alt på jord når det kommer til filmer! Siden du er stor fan av filmene så er vel dette det ultimate for en fan å kjøpe? Du kjøper den her! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Litt mer her http://ps3.ign.com/articles/114/1140183p1.html Må ha meg dette spillet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dette skal garantert kjøpes og installeres på Macen. Et skikkelig kosespill å romjula. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Kommet en anmeldese nå http://pc.ign.com/articles/114/1141725p1.html Noen som vet om det kommer til steam? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ja, det ligger ute på steam nå. Fantastisk spill. God stemning og ekte BTTF feeling! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Se der ja, må ha kommet i dag. Har sjekket hver dag de siste dagene, men ikke sett det. Og det er 17,09€ for alle fem episodene? Hvis så er det en veldig god pris. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg bestilte fra Telltale. Det ble 24 dollar, men det er verdt det så lenge jeg slipper Steam. Det stod heller ingenting om hvilke(n) episode® det gjelder, og med den prisen vil jeg tippe det er hele sesongen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Vurderer å slå til. Musikken i traileren var så BTTF som man får det til, så det virker lovende. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Satte meg opp så jeg fikk 1 episode gratis, men den får jeg visst ikke før i februar gitt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Giant Bomb har en quick look av spillet,~40 minutter med spilletid. Ser jo utrolig kult ut, men jeg har ikke noe stort forhold til filmene så jeg har vel ikke noe behov for dette spillet egentlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Hadde tenkt å vente til det kommer til PSN men så er jeg usikker på om det skal komme til iPad? Kommer til å kjøpe meg det iløpet av et par mnd...og slike spill må vel være perfekt på iPad. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Giant Bomb har en quick look av spillet,~40 minutter med spilletid. Ser jo utrolig kult ut, men jeg har ikke noe stort forhold til filmene så jeg har vel ikke noe behov for dette spillet egentlig. Du bør absolutt se de to første filmene snarest. Ta den tredje også om du føler for det, men den er ikke i nærheten like bra. Edit: Har prøvd dette litt nå, og det er absolutt å anbefale for fans av filmene. Jeg var ikke noe særlig fan av de nye Sam & Max-spillene og likte ikke de originale Monkey Island noe særlig, men dette var morsomt. Endret 25. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hadde tenkt å vente til det kommer til PSN men så er jeg usikker på om det skal komme til iPad? Kommer til å kjøpe meg det iløpet av et par mnd...og slike spill må vel være perfekt på iPad. Det kommer til iPad:) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Nettopp gått igjennom hele Episode 1 i strekk og storkoste meg hele veien. Slet noe sinnsykt nært slutten på en bestemt ting, men bortsett fra det var det utrolig bra hele veien. Kanskje i enkleste laget, men jeg klager ikke. Men jeg anbefaler på det sterkeste å spille med gamepad og bruke musen som backup om det trengs (om dere spiller på PC). Siden spillet er "3D" (dvs vi kan gå rundt omkring i fire akser i stedet for bare to som vanlig) ble musen for dårlig for meg. En gamepad fungerte mye bedre, men enkelte ganger registrerte den ikke vitale ting jeg trengte for å komme videre. Da jeg satt fast nært slutten var ikke gamepaden rask eller presis nok, så musen var helt klart nødvendig der. Aner ikke hvordan man løser det på konsoll, men det er ikke mitt problem. Skulle jeg gitt denne episoden en karakter ville den fått 7/10. Det høres lite ut, men det er bare fordi det ble litt for enkelt, har en del bugs med kontrollene og kontrollene var litt tvilsomme til tider. I tillegg var det en ting i historien som helt klart kunne vært løst bedre: Hvor kom DeLorean fra? Så vidt jeg fikk med meg slo lynet ned i 1955 (i den første filmen) og lagde to DeLoraener i to forskjellige tidsepoker? WTF? Han kunne jo ha bygd den om igjen, eller brukt det toget fra film nr 3, så hvorfor ta en så tvilsom løsning? Men alt i alt var det en fantastisk start på sesongen, og at jeg gikk gjennom hele greia i strekk fordi jeg ikke klarte å legge den ifra meg bør jo ha noe å si. Endret 25. desember 2010 av PityTheFool Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Gleder meg veldig til å spille dette senere, husker den dag idag første gang jeg så Back to the Future på VHS Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 PityTheFool: Hvor mange timer sånn omtrent brukte du på gjennomspillingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå