Odesseiron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sonys nye Bravia-modell kommer med en PlayStation 2 i sokkelen. Les hele saken Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ps2, 22 tommer og HD ready? Skulle denne saken egentlig vært postet i 2006? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sleng på 20 tommer, full HD, optisk lydutgang og wi-fi mens den fortsatt koster under 10.000,-, så hadde det blitt min neste skjerm. Hadde vært gøy med en PS2, og fire HDMI-porter er en gudegave. Interessant konsept, men litt for svake specs for sen 2010. Genial for småbarnsrom eller hytta, though. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Interessant konsept, men spesifikasjonsmessig er den komparaitv med sen steinalder. På rommet har jeg en 24" Full-HD LED som koster meg 2000. Når du kan få en bedre tv og en konsoll for samme prisen er mye av poenget borte. Jeg vil også tro det kan bli et problem at du både mister tv og konsoll hvis en av de to svikter og må til reperasjon. Endret 3. desember 2010 av Materie Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Enig med folk her. Jeg trodde det var en skrivefeil, og det skulle være TV med innebygd PS3, ikke PS2. Jeg er ikke særlig interessert i det største og beste, og selv jeg har en 24" skjerm som kombinert PC-skjerm og TV. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Denne kan ha stor potensiale på hybelen min. Trenger bare å drasse med meg en haug spill hjemme fra og leve i konstant nostalgi. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Eller kjøpte brukt TV og brukt PS2 billigere enn denne TVen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvorfor en ps2, hva skal man gjøre med den . se film? Ingen vil vel spille gamle spill på den nå lenger. Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hadde vært kult hvis skjermen hadde en innebygd ps3! Ellers frister det å gå til abskaffelse med tanke på persona 4 og tales of the abyss... Men har allerede en bakoverkompatibel ps3, og en tv. Lenke til kommentar
Spirograf_InnleggNO Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Som Laland skriver, genialt for småbarnsrom. Fins mange barnevennlige spill til PS2, sliter litt med det til PS3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hvorfor en ps2, hva skal man gjøre med den . se film? Ingen vil vel spille gamle spill på den nå lenger. Vel, jeg skulle gjerne gjort det. Så sant denne TV'en gir et godt bilde av de gamle spillene. Jeg ble ganske skuffa når jeg fant ut at den nye LCD-TV'en min ikke støtter eldre konsoller som PS 2 fordi oppløsningen fra konsollen er for lav i forhold til oppløsningen på TV'en (slik jeg har skjønt det). Lenke til kommentar
Soft-Is Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Trenger ikke PS2 jeg så... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kunne de ikke heller tatt seg tid til å ordne slik at man kunne spille PS2 på PS3. Kan da ikke være så vanskelig å simulere en PS2 på den kraftige maskinen, eneste som står mellom meg å PS3 er den store PS2 samlinga min Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Jeg ble ganske skuffa når jeg fant ut at den nye LCD-TV'en min ikke støtter eldre konsoller som PS 2 fordi oppløsningen fra konsollen er for lav i forhold til oppløsningen på TV'en (slik jeg har skjønt det). Da har TV-en din i så fall et alvorlig skaleringsproblem. Alle monitorer støtter et sett med oppløsninger og buffer-hastigheter i hver av oppløsningene. Det kan tenkes at din skjerm f.eks. ikke støtter 60Hz (les: PAL) i oppløsninger på 576i og lavere. Noen spill gir deg valget mellom 60 og 50Hz på forhånd, så du kan prøve ut litt forskjellige spill. Hadde jeg hvert deg ville jeg forsøkt å byttet den inn på reklamasjon. Monitorer som ikke kan skalere bra duger ikke til spilling imo. Endret 4. desember 2010 av Su&! Lenke til kommentar
octester Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Som andre også skriver, så tror jeg denne skjermen kan passe veldig fint til barnerom. Det finnes veldig mange billige og gode PS2-spill til barn, og den målgruppen er ikke nødvendigvis så opptatt av å ha den nyeste og beste grafikken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Jeg ble ganske skuffa når jeg fant ut at den nye LCD-TV'en min ikke støtter eldre konsoller som PS 2 fordi oppløsningen fra konsollen er for lav i forhold til oppløsningen på TV'en (slik jeg har skjønt det). Da har TV-en din i så fall et alvorlig skaleringsproblem. Alle monitorer støtter et sett med oppløsninger og buffer-hastigheter i hver av oppløsningene. Det kan tenkes at din skjerm f.eks. ikke støtter 60Hz (les: PAL) i oppløsninger på 576i og lavere. Noen spill gir deg valget mellom 60 og 50Hz på forhånd, så du kan prøve ut litt forskjellige spill. Hadde jeg hvert deg ville jeg forsøkt å byttet den inn på reklamasjon. Monitorer som ikke kan skalere bra duger ikke til spilling imo. For å spesifisere: jeg får bilde, men jeg opplever ikke kvaliteten som særlig bra, jeg vil kalle den "grøtete". Det er en Sony Bravia kjøpt høsten i fjor og sågar såkalt kompatibel med PS 3. Noe den forsåvidt også er. Og det hjelper forsåvidt ikke om bare noen spill funker, jeg er interessert i å spille alle! Endret 6. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå