Joachim_F Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 I denne katastrofedemoen må du takle orkaner og jordras. Les hele saken Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ante det ikke at dette hadde kommet ut, må nok skaffes da det virker som et digg layback spill Endret 3. desember 2010 av MrLG Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 "laybakck"? jeg syns nok ikke det passer til et katastrofespill Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 "laybakck"? jeg syns nok ikke det passer til et katastrofespill Hehe etter nærmere tanke er jeg enig, tenkte bare b-spill + strategi = layback, men som du sa er det jo heller et "panikk" spill Lenke til kommentar
Mia Holte Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Oj, det så artig ut! Alt som har en ny setting er jeg i utgangspunktet positiv til! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hmm... interessant! Skal testes, uten tvil! Men nå er jeg ganske opptatt med King's Bounty! :-) Lenke til kommentar
Curver Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jiiiipppiii :-D Har alltid likt emergency spillene. Men nå skal det bli spilling! Er også enig i at dette ikke er et layback spill De andre i serien er ganske "heftig" på de siste oppdragene. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det beste Emergency så langt, IMO. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Må si dette var et utrolig kult spill! Det morsomme med hele spillet er som i virkeligheten viktigheten av handlingene, rekkefølgen man gjør handlingene i, hvor mange enheter man sender ut osv har alt å si, en feilvurdering skaper en ny og verre situasjon. Hadde en kul en her istad med en mann som hadde gått gal og skøt vilt på gata. Sendte først en vanlig politibil, total feilvurdering, 2 politimenn skudd ned rett ned på gata. Sendet så SWAT enhet som skulle prøve med stun granat, skutt rett ned. Samtidig som dette skjer, blir vanlige folk også skutt ned. Endte med at jeg måtte dra inn en sniper som skøt jævern rett ned. Tiden var inne, 5 skadede på gata som fort trengte hjelp, hele ambulansetjenesten sto på et sted nå klar til å handle. BOOM, bilen ved siden av ambulanseenheten eksploderte, jeg hadde ikke sett denne tok fyr, alle ambulansetenhetene lå nede og hardt skadet, kun igjen et heli som skal frakte 10 stk til sykehus innen kort tid, KRISE! Gjelder å holde tunga rett i munn Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det mest irriterende for min del er den dårlige AI-en. Enhetene mine må ha det inn med teskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå