Andzel Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Når blir vinneren trukket? I morgen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Teknofil.no og Mobilen.no opererer med en kunngjøring av vinnerne neste uke. Tipper Gamer.no kjører samme løpet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Når blir vinneren trukket? I morgen? 6 desember. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Når blir vinneren trukket? I morgen? Vi annonserer vinnerne på mandag, altså den 6. desember. Endret 5. desember 2010 av Odesseiron Lenke til kommentar
kimlol Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er egentlig ikke så dilla på det spille men jeg er med på alle kalendere jeg vet så. måtte grisen flaksen fly til meg hadde jeg jo selvfølgelig spilt det :rolleyes: Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Når blir vinneren trukket? I morgen? Vi annonserer vinnerne på mandag, altså den 8. desember. Eller evt. den 6...? Lenke til kommentar
Stianfast Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Enig, kan du ikke svaret burde du la andre som har mer peiling komme til... DE som fortjener det... Men enig i at premiene holder langt høyere nivå enn andre spillsiders kalendere! Det er vel god reklame for spelet om folk blir nødt til å finne info som dermed kan medføre økt interesse etterfulgt av eit eventuelt kjøp. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Mandag er den 6., som enkelte har påpekt allerede. Det er 3. i dag. Stod forresten over kalenderen i dag, føler det blir litt teit å delta når jeg ikke har den aktuelle plattformen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mandag er den 6., som enkelte har påpekt allerede. Det er 3. i dag. Stod forresten over kalenderen i dag, føler det blir litt teit å delta når jeg ikke har den aktuelle plattformen. Beklager, internt i Gamer benytter vi en gammel sumerisk kalender. Endret til tilsvarende dato i den (kjedeligere) gregorianske nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Så lenge dere holder dere unna Valve-tid får vi vel være fornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå