Øystein W. Høie Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Her kan du lese hvorfor Chrome er så populær. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Men det går ikke ann å direkte åpne filer. Må alletid laste ned, og der irriterer meg grønt. kommer ikke til å bruke den før det går ann. burde vært på plass for lenge siden! i tilleg klarer den ikke Fronter(nettside i forbindelse med skole/studier) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Chrome klarer fronter helt fint. Bruker alltid chrome på skole-pc'en Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Brukt Chrome siden den kom omtrent, og har prøvd de fleste andre (firefox, explorer, safari, opera) men ingen er så enkel, sikker, rask og stabil som Google Chrome.. Til gjest kl 16:24 02.12.2010: Du kan automatisk åpne filer om du vil. Høyreklikk på filen og velg "alltid åpne" så åpnes filene automatisk. Google har laget en tegneserie med hvordan Chrome ble laget. (Ide'en bak) Genialt spør du meg: http://www.google.com/googlebooks/chrome/index.html Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Chrome kjører ikke like bra som f. eks opera her, men jeg ender likevel som oftest opp med chrome. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Chrome er ikke min type nettleser: Ekkelt/rart design, krasj og den vil ikke alltid åpne filer :/ Men den er rask, det er bra. Foretrekker Internet Explorer og Fire Fox Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det noen som vet hvordan man får fullskjermmodus på safari ? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 IE og chrome er mine favoritter, firefox blir for tregt. Noen som vet hvorfor chrome er så usannsynlig treg til å slette historien? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Kan ikke åpne Fronter i Chrome. Det får jeg. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Google har kjøpt markedsreklame i mange nettaviser med banners og produktomtale, det er ikke bra. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 har forsøkt denne chrome.bare møkka.en kommer ikke lankt med dette.og ikke bare det en skjønner ikke bæra.nei bruk.IE.da fårstår en hva en skal gjøre i det minste.....hålder me lankt unna sån dritt nettleser.chrome.denne chrome må vere laget får kommunister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg