Gå til innhold

Hvilken matte er best til Optisk ?

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor hvilken musematte som er best til optisk ? Jeg har en MS wireless intellimouse explorer og synes at underlaget mitt, dvs pulten fungerer litt dårlig, har prøvd litt forskjellig å da. Men siden jeg spiller mye så trenger jeg noe underlag som er litt bedre ! Forslag ?

(ikke si at ingenting er best da....)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trådløs mus ja... Sitter og ser på de sørgelige resten av ei her .... hehe min egen feil egentlig ..... Ble litt for ivrig /forbanna når jeg satt og spillte forleden ..... musa er kaputt den

(litt for hard og brå kontakt med musmatta) kanskje fordel å ha ei myk musmatte ?? bruker Everglide Giganta her og den er nokså hard ja

Lenke til kommentar

Den beste optiske musen er uten tvil Dual optical til Logitech (har hjemme). Har prøvd den trådløse optiske til Logitech (Har på jobben) ganske lenge også, men synes ikke den er så veldig bra. De MS musene jeg har prøvd virka rææva.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-04 16:58, trolfseng skrev:

Lurer på hvor hvilken musematte som er best til optisk ? Jeg har en MS wireless intellimouse explorer og synes at underlaget mitt, dvs pulten fungerer litt dårlig, har prøvd litt forskjellig å da. Men siden jeg spiller mye så trenger jeg noe underlag som er litt bedre ! Forslag ?

(ikke si at ingenting er best da....)

Jeg har en logitech dual optical wireless og bruker en av disse gamle gummimattene med blå filt oppå. Det fungerer strøkent.

Lenke til kommentar

Jeg syntes en standard musematte (Gummimatte med ru overflate(Filt) er det beste til min Microsoft optical mus.Har prøvd disse helt blanke og jeg har ingen god erfaring med det.

Så kjøp deg en standard matte med RU overflate (filt).

Den jeg har kostet 49,- og fungerer utmerket, ja så godt att jeg er Masterfragger i Kingpin (Spill)

AMD Athlon XP 1500+

Microstar K7T Turbo 2

Apacer 256MB PC133

Ashima 350W Kabinett

Hercules Prophet 4500

Samsung 48X CD-Rom

Samsung CD-RW/DVD

Samsung 950P "19"

Samsung 40 GB

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-11 15:22 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...