trolfseng Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Lurer på hvor hvilken musematte som er best til optisk ? Jeg har en MS wireless intellimouse explorer og synes at underlaget mitt, dvs pulten fungerer litt dårlig, har prøvd litt forskjellig å da. Men siden jeg spiller mye så trenger jeg noe underlag som er litt bedre ! Forslag ? (ikke si at ingenting er best da....) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Mange mener at hvite, pene, ubrukte, fiiine A4-ark er best. Jeg vet ikke, jeg. Prøv. Det koster deg ikke så mye å prøve. Lenke til kommentar
trolfseng Skrevet 4. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2002 Har prøvd hvite a4 ark, merka ikke så mye forskjell nei, tok et par fra printern min ! takk for tipset Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 trådløs mus ja... Sitter og ser på de sørgelige resten av ei her .... hehe min egen feil egentlig ..... Ble litt for ivrig /forbanna når jeg satt og spillte forleden ..... musa er kaputt den (litt for hard og brå kontakt med musmatta) kanskje fordel å ha ei myk musmatte ?? bruker Everglide Giganta her og den er nokså hard ja Lenke til kommentar
tweeker Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Everglide Giganta er jo ei genial musmatte da... Lenke til kommentar
Killer joe Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 fUnc surface muse matte fra microplex er utrolig bra til optisk mus(har denne selv) Lenke til kommentar
Djengis Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hva slags optisk mus anbefaler du, Killer Joe? Lenke til kommentar
Strips Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Den beste optiske musen er uten tvil Dual optical til Logitech (har hjemme). Har prøvd den trådløse optiske til Logitech (Har på jobben) ganske lenge også, men synes ikke den er så veldig bra. De MS musene jeg har prøvd virka rææva. Lenke til kommentar
simes Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Logitech Mouseman Dual Optical + fUnc sUrface 1030 er tingen. Det er det optimale spilleutstyr. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 16:58, trolfseng skrev:Lurer på hvor hvilken musematte som er best til optisk ? Jeg har en MS wireless intellimouse explorer og synes at underlaget mitt, dvs pulten fungerer litt dårlig, har prøvd litt forskjellig å da. Men siden jeg spiller mye så trenger jeg noe underlag som er litt bedre ! Forslag ?(ikke si at ingenting er best da....) Jeg har en logitech dual optical wireless og bruker en av disse gamle gummimattene med blå filt oppå. Det fungerer strøkent. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Jeg syntes en standard musematte (Gummimatte med ru overflate(Filt) er det beste til min Microsoft optical mus.Har prøvd disse helt blanke og jeg har ingen god erfaring med det. Så kjøp deg en standard matte med RU overflate (filt). Den jeg har kostet 49,- og fungerer utmerket, ja så godt att jeg er Masterfragger i Kingpin (Spill) _________________ AMD Athlon XP 1500+ Microstar K7T Turbo 2 Apacer 256MB PC133 Ashima 350W Kabinett Hercules Prophet 4500 Samsung 48X CD-Rom Samsung CD-RW/DVD Samsung 950P "19" Samsung 40 GB [ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-11 15:22 ] Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Bruker svart Everglide, aner ikke vha den heter, men det funker så kjempebra, i tillegg så sklir musa lett på den. Nettopp invistert i Logitech Dual Optical, DAMN! Den er bra! Aldri tilbake til kule! Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Anbefaler Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 på det varmeste. Ikke tegn til "tearing" når man slider musen aldri så fort frem og tilbake. Det beste av alt? Den funker flott på Icemat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå