Odesseiron Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Nå har Iran fått sitt første storspill, og det ser ikke aller verst ut. Les hele saken Endret 2. desember 2010 av Odesseiron Lenke til kommentar
Santar Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal vi se.. Prisen fra Prince of Persia: The Forgotten Sands, med sverdet fra Final Fantasy 7 og sigdblade greia fra Dark Sector. Not bad.. Synd slåssingen ser ut til å være av laber kvalitet. Om gameplayet svikter er poenget borte for min del. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg vil nok kjøpe det av prinsipp ihvertfall. Det er bra vi får flere utviklere, og en utvikler fra en helt annen kultur er bare en stor bonus. Lenke til kommentar
LostLogic Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ser sløyt ut! Att de har fått denne kvaliteten til med Ogre3D er ikke annet enn ett lite mirakel! Håper de slipper det på web snart! Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Muh. Videoen er slettet. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Takk for at du sier ifra. Har erstattet den med en ny, fungerende og enda lengre trailer nå Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 "Nå får Iran fått sitt første storspill" Er ingen ekspert på norsk gramatikk og setningsoppbygning, men dette her er vel nødt til å være feil? Skal vel være et "har" eller fjerning av en "fått" inni der. Spillet så imidlertig litt kult ut, skal kanskje testes. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Det der er rett og slett en feil som henger igjen etter en omskriving av ingressen. Takk for at du sier ifra Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skal kjøpe dette av prinsipp Får gi det bort hvis jeg ikke liker det selv. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Trodde jeg skulle le meg ihjel av den 2x hoppingen! Nei huff, det hele ser ganske dårlig ut. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 det ser jo ganske greit ut enkli,men facials er ikke helt up to date med spill i 2010 men det så jo ganske greit ut med combaten da,men så mådde de jævlene ødelegge det med og ikke det ut på ps3 og gidder ikke og spille hack n slash på pc altså. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ...nødt til å utgi spillet utelukkende til PC av samme grunn, ettersom de ikke fikk lov til å anskaffe utviklingsutstyret som kreves for PlayStation 3 og Xbox 360. Det er ulovlig for dem! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 det ser jo ganske greit ut enkli,men facials er ikke helt up to date med spill i 2010 men det så jo ganske greit ut med combaten da,men så mådde de jævlene ødelegge det med og ikke det ut på ps3 og gidder ikke og spille hack n slash på pc altså. facials? Jeg håper sånt ikke er med i spillet. (hint: det er vanlig i snuskete filmer...) Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Ser jo fantastisk bra ut da! Spesielt animasjonene var jo kjempebra(untatt hoppingen ) Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 det ser jo ganske greit ut enkli,men facials er ikke helt up to date med spill i 2010 men det så jo ganske greit ut med combaten da,men så mådde de jævlene ødelegge det med og ikke det ut på ps3 og gidder ikke og spille hack n slash på pc altså. facials? Jeg håper sånt ikke er med i spillet. (hint: det er vanlig i snuskete filmer...) morsom nå tenkte på hvordan ansiktet ser ut jeg da:p. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Umm, 2:36 - Dobbelhopp ftw!. Så litt rart ut det der hehe Men ellers så ser spillet helt ok ut det Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Animasjonene og bevegelsene så jo helt tilbakeståendes ut xD Og det at han kunne hoppe i luften igjen ble bare litt teit Nei, jeg tror nok ikke dette klarer å nærme seg Prince of Persia på noen måte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Umm. Animasjonene i dette spillet er jo faktisk bra i forhold til visse andre titler der ute. Visse større titler. Mye større. DoubleJump er vel heller ikke noe nytt innen spill. Det siste spillet jeg spilte som hadde det var The Force unleashed 2. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ser morsomt ut. Litt sånn 3D-Mario med blod og gørr. Blir ikke direkte våt i buksa av grafikken, men de har gjort en god jobb. Jeg velger å gi blaffen i at 2x-hopping er vanskelig i virkeligheten. Hvis virkeligheten er målet trenger vi ikke spill. Lenke til kommentar
GloomAndGlow Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Trodde jeg skulle le meg ihjel av den 2x hoppingen! Nei huff, det hele ser ganske dårlig ut. jahahaha! Hadde sikkert planlagt at noe utstyr skulle brukes til å komme over men glemte det senere... ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå