Gå til innhold

Årets Bruker 2010

AltF4

Anbefalte innlegg

Da nærmer vi oss slutten på dette året, som også er det første hele året til Innlegg.no - og det er på tide å kåre

Årets Bruker 2010!

Reglene er mer eller mindre de samme som i fjor:

REGLER

• Kun 1 nominasjon
  • Du kan ikke nominere deg selv
  • Begrunn hvorfor du nominerer brukeren
  • Brukeren må ha vært aktiv i 2010

Bruk gjerne denne tråden til å fremheve brukere du mener fortjener fremheving og applaus - det er mange gode brukere her inne og det kan være vanskelig å nominere bare én. Nå har du altså muligheten til å fortelle hvilke andre brukere du gjerne skulle ha nominert!

Nominasjonsprosessen vil gå frem til 20. desember og avstemningen vil gå frem til 31. desember. De tre brukerne med flest stemmer vil gå til finalen hvor det vil stå igjen én bruker som vinner. Denne finalen avsluttes 10. januar, og vinneren kan kåre seg med tittelen Årets Bruker 2010. (Forslag til endringer tas i mot med takk).

De nominerte er:

Zealuu - nominert av AltF4

Rider of Reason - nominert av Error

AltF4 - nominert av Villanden

_LarZen_ - nominert av Lakus

Error - nominert av Nøtte

ShampooMacTavish - nominert av Mammakamel v2.0

Laland - nominert av Erik

Lakus - nominert av ArilC

nubbiz - nominert av Craxdm

nouse4aname - nominert av Rider of Reason

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nominerer Zealuu.

Zealuu er en bruker som kan kunsten å diskutere og er heldigvis ikke redd for å si meningen sin. Han går heller ikke av veien for å være morsom, og dette er noe jeg personlig setter veldig pris på.

Lakus fortjener også oppmerksomhet, fordi han er Innlegg.nos ukronede trådstarterkonge. Ivrig debattant og bruker er han også, og som med Zealuu bidrar han med humor i mange av sine innlegg.

Lenke til kommentar

Jeg nominerer Rider of Reason. Han har mange gode kvaliteter, men jeg vil spesielt trekke frem personligheten hans. Han er snill, jovial, hyggelig og skaper god stemning. I tillegg er han forumets hønemor og ønsker alle personer det beste.

Ikke nok med det, men han får til det kunststykket det er å kombinere de overnenvte egenskapene og likevel ikke fremstå som dumsnill. RoR for president!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg nominerer AltF4 før noen andre gjør det. :)

AltF4 er en kjernekar som alltid har litt humor igjen i tanken. Han er flinkere enn meg i Left 4 Dead, selv om jeg ser på det som en seier å bli slått ned av et sykehus-tak av en Tank, og han har vist seg å være en flott moderator som ikke er redd for å heve stemmen.

Rett og slett en super person.

Lenke til kommentar

Jeg vikler og vakler mellom Dunedain og _Larzen_. Det virker på meg som om begge to er flinke til å si hva de mener og de er begge to behjelpelige her på forumet. Jeg har spart mang en krone takket begge sin deltakelse i "billig-spill" trådene og begge to virker engasjerte og interesserte i det de snakker om. Nok en gang virker begge to "innholdsrike" når det kommer til Lyd/Bilde - iallefall av det jeg har sett.

Jeg vet egentlig ikke hvem av dem jeg skal velge, men om jeg må (noe jeg tross alt må) så går nominasjonen min til _Larzen_. Han "vant" på det at han er flink til å lage tråder om nye ting som andre (iallefall jeg) finner interessante.

Lenke til kommentar

Denne Personen har mange gode ideer og prosjekter gående. Han klarer å dra med seg mange av oss som er/var kjernen i innlegg.no (noen av oss faller litt bort i ny og ne av diverse årsaker)

Han er en kjempe hyggelig person og snakke og spille med! Han stiller alltid opp når man trenger han:)

Min nominasjon er Error!

Lenke til kommentar

Jeg nominerer min gode venn Laland, akkurat som i fjor har han både vært super bruker og super moderator. Han har skrevet mye bra og vært kjempe flink til å kjøre gode og objektive samtaler rundt omkring i forskjellige tråder. Jeg vil gå så langt som å si at han kanskje er noe av det limet som holder dette forumet sammen, og jeg mener dermed at han er en god.... Nei, den beste(!) kandidaten for årets bruker 2010. Kan også nevne at han er DEN mest aktive brukeren på forumet gjennom snart to år, dette er en person alle kjenner og liker.

Lenke til kommentar

:o Jeg har blitt nominert! :cry: Dette var rørende å se. Hadde ikke forventet noe slikt. Tusen takk til alle dere herlige forumitter. :love:

Jeg må nesten nominere noen jeg også, og med så mange herlige brukere har dette vært et svært vanskelig valg. Og mange gode brukere som er nominert allerede. Men min nominasjon går til en bruker som bidrar aktivt på alle deler av forumet, er ivrig å lage tråder og starte (og delta i) diskusjoner om diverse spillrelaterte temaer. Han er også godt oppdatert på spillfronten og har fått meg interesert i mange spill. Han er også saklig i diskusjoner og alt i alt en hyggelig kar å snakke med.

Jeg nominerer deg nouse4aname! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg nominerer Lakus. Det sier seg selv hvorfor men før vel følge reglene. Lakus er enkelt å greit en kjernekar som i tillegg til å være det, tar seg tid til å lage tråder og skrive gode innlegg, helt siden jeg ble medlem her husker jeg hans navn som en fyr jeg visste var en skikkelig gamer! Selvfølgelig flere som er gode brukere, men Lakus vinner for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...