Gå til innhold

Vurderer kjøp av Xbox360.

sLR

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter at jeg nylig flyttet til Skottland, så har jeg ikke hatt muligheten til å prøve noen nye spill, what so ever, siden jeg bare fikk med meg laptopen min.

Vurderer sterkt å plukke opp en xbox 360 med Black ops etter jobb i dag, noen innspill?

Må jeg kjøpe noen spesielle kabler ved siden av, hvordan er det med "microsoft live" opplegget?

Jeg har aldri brukt en xbox, så er noe uviten når det kommer til konsoller.

Og, har en liten 28" TV i leiligheten enn så lenge, kun med scart, vil dette være greit, eller har det blitt et lite "must" med en decent HD ready tv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen spill, gjerne multiplayer orienterte har også med koder med ekstra live dager.

Du kan kjøpe det direkte som abonnemang hos microsoft, via nettet og via de fleste spill butikker.

For å koble opp, spørs litt hva du har og er ute etter. Men scart eller hdmi, eventuelt hdmi til dvi kan brukes om du skal bruke en PC skjerm.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner, får se om jeg får med noen ekstra dager når jeg kjøper Black ops etterpå, det er en "pakke" med konsollen og spillet, så mulig det ikke følger med, men det finner man ut av.

Har fortsatt pc-skjermen min hjemme i Norge, så får vel vente 2-3mnd for å kjøpe en litt mer kvalitets tv.

Jeg får da bare håpe at det ikke blir en helt jævlig opplevelse å spille på Tv'n jeg har for øyeblikket. : )

Lenke til kommentar

Skjønner, så det i går.

Har da kjøpte meg xbox med Black Ops, og trenger nå bare noen tålmodige folk å spille med, siden ja, let's face it, det er første gang jeg spiller noe fps på konsoll så er ingen verdensmester.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...