sLR Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hei, Etter at jeg nylig flyttet til Skottland, så har jeg ikke hatt muligheten til å prøve noen nye spill, what so ever, siden jeg bare fikk med meg laptopen min. Vurderer sterkt å plukke opp en xbox 360 med Black ops etter jobb i dag, noen innspill? Må jeg kjøpe noen spesielle kabler ved siden av, hvordan er det med "microsoft live" opplegget? Jeg har aldri brukt en xbox, så er noe uviten når det kommer til konsoller. Og, har en liten 28" TV i leiligheten enn så lenge, kun med scart, vil dette være greit, eller har det blitt et lite "must" med en decent HD ready tv? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det går helt fint å spille med en scart kontakt eller bare sette kablene direkte inn i tven. For å spille på internett trenger du xbox live gullabonnement som koster penger. Ellers så er det en veldig bra spillkonsoll man kan ha mye morro med. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Skjønner. Så et sted at det var typ 14.90£ for 3mnd med Live. Noe som høres fair ut. : ) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Flyttet til rett kategori Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skjønner. Så et sted at det var typ 14.90£ for 3mnd med Live. Noe som høres fair ut. : ) husk at du får 1 mnd gratis live når du lager en gamertag første gangen. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Skjønner. Så et sted at det var typ 14.90£ for 3mnd med Live. Noe som høres fair ut. : ) husk at du får 1 mnd gratis live når du lager en gamertag første gangen. Jasså ja, men det er bra. : ) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 http://xboxliveuk76.com/index.php?cat_id=16 prisen du hadde funnet ser bra ut. bor du i Aberdeen vil jeg anbefale Bugsy's. fin plass Lenke til kommentar
sLR Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg bor i Greenock, det er litt utenfor Glasgow. Skjønner, men kan man kjøpe disse live tingene online? Som, f.eks gamecard til wow? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du kan kjøpe dem på linken 530xd sendte.. Vil tro du bare får en kode som du skriver inn i selve xboxen, men er dog ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Noen spill, gjerne multiplayer orienterte har også med koder med ekstra live dager. Du kan kjøpe det direkte som abonnemang hos microsoft, via nettet og via de fleste spill butikker. For å koble opp, spørs litt hva du har og er ute etter. Men scart eller hdmi, eventuelt hdmi til dvi kan brukes om du skal bruke en PC skjerm. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg skjønner, får se om jeg får med noen ekstra dager når jeg kjøper Black ops etterpå, det er en "pakke" med konsollen og spillet, så mulig det ikke følger med, men det finner man ut av. Har fortsatt pc-skjermen min hjemme i Norge, så får vel vente 2-3mnd for å kjøpe en litt mer kvalitets tv. Jeg får da bare håpe at det ikke blir en helt jævlig opplevelse å spille på Tv'n jeg har for øyeblikket. : ) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Du kan kjøpe f.eks 1 års abonnement på xbox live det er bare å registrere visa kortet ditt på xbox'en^^ så kan du velge alt fra: betale en sum hver måned, 3 mnds xbox live og 1 års xbox live (noe sånt) Endret 2. desember 2010 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Du kan kjøpe f.eks 1 års abonnement på xbox live det er bare å registrere visa kortet ditt på xbox'en^^ så kan du velge alt fra: betale en sum hver måned, 3 mnds xbox live og 1 års xbox live (noe sånt) men hvorfor skal han betale dobbelt så mye for xbl? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Xboxliveuk76 som nevnt over kan anbefalast, det same kan http://cheapxboxlivecodes.com/. Du betalar via PayPal og får ein kode tilsendt på epost, vanlegvis innan 30 minutt. Denne løyser du inn på Xbox.com (eller direkte på Xboxen). Microsoft-poeng er også litt billegare frå desse sidene, litt avhengig av kursen på GBP. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Skjønner, så det i går. Har da kjøpte meg xbox med Black Ops, og trenger nå bare noen tålmodige folk å spille med, siden ja, let's face it, det er første gang jeg spiller noe fps på konsoll så er ingen verdensmester.. Lenke til kommentar
torToro Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bare å legge meg til: Ancalag0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå