TST Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hva skjuler seg innenfor årets andre luke? Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Nå er det offisielt at dere er tilbake med Hardware, Amobil og så videre? Trodde det var en månede til, menmen. Er vel bedre å komme tidligere i gang! Forøvrig hadde det vært rimelig awesome å vinne. Er smålig keen på Borderlands! Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dere må få fikset siste biten av artikkelen. Mandag 6. desemer er nok ingen dato kjent i min kalender=O Premiehonorar er hjertelig velkommen for denne lange etterforskningen=) Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Om jeg får Borderlands tror jeg det havner under juletreet til en venn, har spillet og alle DLCene, men deltar pga Civ V, frister meget mye! Den som vinner, om det ikke er meg, burde glede seg, Borderlands er fantastisk! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Morsomt nok skrudde jeg nettopp av etter en solid runde Borderlands GOTY som jeg kjøpte mest av alt for å prøve det på konsoll etter 150 timer med det på PC: Fantastisk spill. Deltar med håp om å vinne Civ 5, den samlepakka er lekker! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Dere må få fikset siste biten av artikkelen. Mandag 6. desemer er nok ingen dato kjent i min kalender=O Premiehonorar er hjertelig velkommen for denne lange etterforskningen=) Må være en rar kalender du bruker :-P Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dere må få fikset siste biten av artikkelen. Mandag 6. desemer er nok ingen dato kjent i min kalender=O Premiehonorar er hjertelig velkommen for denne lange etterforskningen=) Må være en rar kalender du bruker :-P Var bombesikker på at jeg skulle ha eksamen mandag 6., men det må jo være feil Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Dere må få fikset siste biten av artikkelen. Mandag 6. desemer er nok ingen dato kjent i min kalender=O Premiehonorar er hjertelig velkommen for denne lange etterforskningen=) Må være en rar kalender du bruker :-P Ja det må nok være det Turoleif=) Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Ah, den Civ V pakken er sweet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Det var litt av noen premier må jeg si. +1 kake til dere Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hmm, nå har jeg jo allerede den Civ V pakka. Så om jeg skulle vinne kan jeg gi den til noen andre. ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kan være en fin Secret Santa-gave det, RoR. Lenke til kommentar
Sykkel92 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Bra premie.... Har ikke noen av delene så hadde vært noe å ha. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Nå er det offisielt at dere er tilbake med Hardware, Amobil og så videre? Trodde det var en månede til, menmen. Er vel bedre å komme tidligere i gang! Ja, fusjonen er et faktum. Det nye fellesselskapet ble nylig stiftet, og alle formelle papirer er signert av styret i Edda Digital og Mediehuset Digital. Regner med det vil komme en pressemelding på dette fra ledelsen om kort tid. Det nye selskapet er i full drift fra og med 1. januar, men vi tyvstarter litt ved å lenke til hverandres kalendre. Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 mandag den 6 desember ingen dato i din kalender? sjekk året for kalenderen kanskje? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 mandag den 6 desember ingen dato i din kalender? sjekk året for kalenderen kanskje? De skrev Mandag 6. desemer men hey de har rettet på det nå=) Men antar det er vel bare jeg som pirker på slikt såe sry for det Loone79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå